11 Reacties
15 dagen geleden
Wat vervelend! Wij hadden dat ook een periode en bij ons was het een boertje die dan nog vast zat van de vorige voeding. Wij nemen daarom erg de tijd voor boeren. Geen idee of dat dit iets is wat je helpen kan. Succes in ieder geval!
15 dagen geleden
Reactie op jrd
Oh dat is wel een goeie! Soms lukt het boeren idd niet na lang proberen en ...
Wij boeren inmiddels ook vaak nog een keer voorafgaande aan de volgende voeding en ik ging hierover Google en las ik "onderschat boeren niet" succes! :)
15 dagen geleden
Nou net voor de voeding nog een boertje gelaten en ze was opeens weer heeel relaxed en dronk in 1 keer goed!!
Ze kwam overigens wel ook uit een heel goeie tuk van ruim 2,5 uur dus kan idd ook dat het vermoeidheid was.
Volgens de app zit ze voorlopig nog niet in een sprong maar wie weet is die al eerder begonnen 🤷
14 dagen geleden
Hier dus precies hetzelfde! Gisteren 1x bij de avond voeding en vandaag wel bij 3 voedingen wisselend over de dag, maar dus niet bij elke voeding. Nu net bij de avond voeding ook weer.. terwijl ze juist tussen 2 sprongen in zit. Ik geef volledig bv en ze heeft afgelopen dagen geen fles gehad maar alleen borst. 🤷🏼♀️Geen idee wat er aan de hand is… echt van 0 naar 100 en niet aan willen happen. Met sussen en een speen wordt ze rustig, elke keer uiteindelijk wel aan de borst gekregen en dan is het goed, drinkt ze half nasnikkend door 🥺
13 dagen geleden
Reactie op Daar
Hier dus precies hetzelfde! Gisteren 1x bij de avond voeding en vandaag wel ...
Zo zielig he! Ik vond het juist altijd een superpower, wat er ook aan de hand was even aan de tiet bood altijd troost! Maar dat was in deze gevallen niet zo...
Ik probeer haar nu dus voor elke voeding te laten boeren op alle mogelijke manieren. Als er niks komt probeer ik het zonder boer en soms komt er toch nog wel een boertje uit. Sindsdien is het hier niet meer gebeurd!
Hopelijk werkt dat bij jullie ook! Succes!
11 dagen geleden
Ik heb precies dezelfde ervaring met mijn zoontje! Na zijn prikjes weigerde hij meerdere keren mijn borst en dat voelde heel naar. Nu las ik dat als je kindje zich niet lekker voelt, door bijvoorbeeld de vaccinatie, hij de borst kan weigeren. Uiteindelijk na 3 x weigeren hapte hij gelukkig weer aan 🙏🏻 hopelijk gaat het bij jou ook weer goed!
8 dagen geleden
Reactie op raisaland
Ik heb precies dezelfde ervaring met mijn zoontje! Na zijn prikjes weigerde ...
Hier gaat het eigenlijk weer goed alleen gister weer een moment moeit. Meestal werkte het dus om een boertje te laten maar gister was het weer feest met de fles en kwam er echt geen boertje. Toen gewoon even een uurtje lekker geknuffeld tot ze weer helemaal relaxed was en toen ging het gewoon goed!
Fijn dat het bij jou ook lukte na een paar keer aanhappen.