8 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben 2 maanden na m’n keizersnede geopereerd- galblaas weggehaald, maar het herstel ging vrij vlot en viel me reuze mee. Vergeleken de galstenen aanvallen is dit echt een eitje en ben je dankbaar dat je er van verlost bent. Met eten was ik wel heel angstig, ik heb ongeveer 2 weken rustig aan gedaan met wat wel/niet. Daarna gewoon kijken hoe het eten valt.😁

5 maanden geleden

Ik ben in nov geopereerd en het de pijn duurde bij mij ong 1,5 week (nam steeds verder af). Maar zoals hierboven al werd gezegd niets erger dan die aanvallen! Neem te tijd om te herstellen en dan komt het helemaal goed. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust

5 maanden geleden

Voor mij inmiddels alweer een jaar of 10 geleden dat mijn galblaas is verwijderen maar ik vond het ook heel erg meevallen! De pijn viel mee en die was na een week tot anderhalve week ook zo goed als over. Daarna nooit meer klachten van gehad met eten oid.

5 maanden geleden

Reactie op Mom2be07’24

Voor mij inmiddels alweer een jaar of 10 geleden dat mijn galblaas is verwi ...
Bij mij hetzelfde! Weet dat ik een nachtje in het ZH moest blijven, was normaal. En dat ik een paar dagen last had van mn buikspieren. Daarna nooit meer ergens last van gehad

5 maanden geleden

Bij mij hetzelfde! Weet dat ik een nachtje in het ZH moest blijven, was nor ...
Succes trouwens 🩷

5 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Hoop dst het allemaal meevalt

5 maanden geleden

Reactie op kim735

Ik ben in nov geopereerd en het de pijn duurde bij mij ong 1,5 week (nam st ...
Hoe was het herstel met een baby? De myne is net 1

5 maanden geleden

Reactie op Mamavanbabyboy

Hoe was het herstel met een baby? De myne is net 1
Ik heb kunnen regelen dat er de eerste 2 weken altijd iemand was als de kleine thuis was. Omdat je nog niet mag tillen en ik dan rustig aan kon doen wanneer het nodig was. Dat vond ik heel fijn