13 Reacties
3 maanden geleden
Hi hier een haaka kolf besteld op temu voor maar €3 geloof ik.. vangt het op doordat je het dmv een vacuüm aan je borst kan laten hangen zo heb je weer een “voorraadje” om evt in te vriezen. Werkt hier echt fantastisch
3 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Hi hier een haaka kolf besteld op temu voor maar €3 geloof ik.. vangt het o ...
Echt een top ding
3 maanden geleden
Reactie op ACSB
Ik weet dat haakaa veel duurder is maar ik heb laatst een artikel gelezen d ...
Alles is tegenwoordig slecht.. ik heb het gewoon gesteriliseerd en dat doe ik regelmatig. Al die producten komen uit china, maar iedereen moet idd zelf beslissen en kiezen waar ze baby producten aanschaffen
3 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/p/youha-pod-lekschaal-moedermelk-bewaren-opvangen-melkcollector-draagbare-cup-handen-vrij-moedermelk-opvangen-lekschalen-borstschelp-opvangcup-voor-moedermelk-bpa-vrij-120ml-opvangcup/9300000134246632?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb deze kan 120 ml in.
Ik lek uit 1 borst bij een voeding 30 tot 50 ml op het moment tijdens een voeding
3 maanden geleden
Reactie op coco75
Maar je kookt het toch om te steriliseren
Ja dan komt dat juist vrij netzoals dat het vrijkomt als je plastic drinkflesjes in de vaatwasser doet, door de hitte.
Het is informatief bedoelt, ik bedoel verder niks met goed/slecht oid. Iedereen moet idd zelf weten wat hij/zij doet. ❤️
3 maanden geleden
Ik heb gewoon zulk soort simpele lekschalen van bol; Bekijk Lekschalen - Borstschelpen - Moedermelk - Borstvoeding - t.v.v. zoogcompressen - 2 stuks op: https://www.bol.com/nl/p/lekschalen-borstschelpen-moedermelk-borstvoeding-t-v-v-zoogcompressen-2-stuks/9300000012192513?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Als ik voed doe ik er een in mn andere bh cup, pompt niet of zuigt niet vacuum. Vangt gewoon op. Of er plastic vrij komt.. geen idee. Met mn dochter 3 maanden gebruikt en ze leeft nog en is inmiddels een gezonde meid van 3 haha maar hey ik ben ook een moeder die uit plastic flesjes drinkt en rietjesbekers in de vaatwasser stopt ;)