26 Reacties

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde, ook de 28e uitgerekend. Ik probeer wat afleiding te zoeken maar dit is heel moeilijk. Wil het liefste ook de deur niet meer uit omdat alles te veel energie kost.. ik probeer nu vaak even op de koffie te gaan bij familie leden, of hun bij mij. Ben lekker het huis aan het opruimen voor zover dat gaat en verder de uren een beetje aftellen.. Ben gewoon zo benieuwd wanneer ze komt.. morgen afspraak bij verloskundige en als het niet te druk is op de planning gaan we een poging doen om te strippen

3 maanden geleden

Uitgerekende datum: 26 juli. Ik moet zeggen dat ik dit ook heb. Je leeft toe naar een bepaalde datum, al is de kans klein dat er op die datum iets gebeurt (en ik wilde het graag ivm de rust in huis uitstellen tm de 28e, nou dat is gelukt), maar merk dat ik er nu ook echt wel klaar mee ben. Mede doordat je nu geen “richtlijn” meer hebt. Althans… mijn einddatum/inleiding is wel al gepland, maar ik hoop dat ze zelf besluit te komen en dat idee heb ik totaal nog niet 🙃

3 maanden geleden

Hier vandaag precies 40 weken en mijn ongeduld begint ook nu 🫣, ik hoop dat hij uit zichzelf komt en anders volgende week strippen, Voor de rest hou ik me bezig thuis met de laatste dingen opruimen, een dutje doen, en eventueel langs familie/vriendinnen als ze toevallig niet werken 😅, maar oh wat voelt alles zo veel zwaarder nu, gisteren ook voorweeën gehad voor 2/3 uurtjes en daarna stopte het, had zo gehoopt dat het doorzette en vandaag nog niks gevoeld helaas

3 maanden geleden

Helemaal! Hier ook 28 juli, dus precies even ver en ik voel ook precies wat jij voelt. Ik dacht zelf ook nog eens dat ze eerder zou komen, dus dat over tijd gevoel is er echt enorm nu. Ik vul m’n dagen nu met rondjes in de auto, koffie to go halen ergens en dan ‘s middags weer een dutje. Oh ja en heel veel ijsjes eten…

3 maanden geleden

Hier alweer 40+5. De vorige keer bevallen met 41+3 dus wel een beetje rekening mee gehouden dat ik weer over tijd zou kunnen gaan. Merk nu vooral dat ik onrustiger slaap en bij elk steekje en krampje denk oh zou het nu beginnen! Ik ben van mezelf altijd vrij actief, dus thuis zitten afwachten doe ik niet. Een beetje huishouden, kleine klusjes en gezellig met familie en vrienden afspreken. Vandaag ook gewoon lekker naar een strandje in de buurt geweest met mijn dochter en een vriendin en haar dochter. Ik "plan" dingen op korte termijn en als ik beval dan gaat het gewoon niet door. Gaan jullie je laten strippen en/of inleiden en wanneer? Ik hoop echt dat ze uit zichzelf komt, maar denk anders over een weekje strippen.

3 maanden geleden

Ja ook last van, ik was 25juli uitgerekend. Heb twee meiden rondlopen van bijna 5 en ruim 2. Merk dat het zwaar wordt ook met het weer. Ben wel super actief en bezig, spring nog zo op de fiets. Maar ik merk het wel echt, kort lontje, moe. Zondag geprobeerd te strippen, niet gelukt ze kon er niet bij. Vanmiddag hebben ze weer gestript en toen is het wel gelukt. 3cm ontsluiting en nu weer afwachten. Word er onzeker en zenuwachtig van pff

3 maanden geleden

Ja heel herkenbaar, uitgerekende datum was ook 18 juli. Gehele zwangerschap te horen gekregen dat ik grote kans eerder ingeleid moest worden vanwege zwangerschapsdiabetes en grote baby. Maar laatste controles was ze wel te groot maar binnen haar eigen lijntje, dus geen reden voor inleiden. Dus vooral ook niet verwacht dat ik boven de 40 weken zou uitkomen. Verveling slaat hier nu ook echt toe, vooral door bekken instabiliteit kan ik ook vrijwel niets meer. Vooral aan het Netflix en lezen hier!

3 maanden geleden

Reactie op Jannekek19

Hier alweer 40+5. De vorige keer bevallen met 41+3 dus wel een beetje reken ...
Ik ga morgen voor een strippoging met 40+5, dan zou ik er evt nog eentje kunnen doen voordat m’n inleiding gepland is. Het einde is in zicht, maar snap nu wel waar: de laatste loodjes wegen het zwaarst vandaan komt…

3 maanden geleden

27e uitgerekend en gisteren strippoging gedaan maar behalve krampjes niks...wilden vooral plannen wat we met onze oudste van 2,5 jaar doen (uit logeren) maar voel nu dat het gewoon even afwachten is. Voel nu wel een soort rust en ga nog even genieten van de me time :D

3 maanden geleden

Heel herkenbaar.. ook de 28ste uitgerekend. Vind het vooral lastig met onze oudere dochter van 5. Ze kan zelf ook niet zo goed tegen ‘spontane’ veranderingen, zou het liefste willen weten dat ze over x aantal dagen of nachten bij haar oma gaat slapen en dat de baby dan komt. Voor ons ook makkelijker want die wonen op een half uur afstand, zij heeft geen auto dus we moeten haar zelf wegbrengen, en vanaf daar is het nog een uur naar het ziekenhuis. De vorige bevalling duurde maar 3 uur in totaal dus ik wordt hier aardig onrustig van 🫣. De weekenden slaapt ze al uit voorzorg bij haar oma, zou fijn zijn als het dan begint. Maarr, hier (in het buitenland) laten ze vrouwen ook niet langer dan 41 weken doorlopen (😣 zou zelf graag afwachten tot het spontaan begint) dus wat dat betreft weet ik dat we ons zoontje uiterlijk maandag of dinsdag zullen ontmoeten (afhankelijk van hoe snel het inleiden gaat)

3 maanden geleden

Reactie op Inge Gomez - Kooi

Heel herkenbaar.. ook de 28ste uitgerekend. Vind het vooral lastig met onze ...
Strippen doen ze hier overigens helaas niet dus het is echt afwachten en anders inleiden!

3 maanden geleden

De 23e was ik uitgerekend en inmiddels dus 41+1. Nog afwachten tot vrijdag, dan eventueel strippen. Zondag herhaling indien nodig. Anders begin volgende week inleiding maar dat wil ik voorkomen als het lukt. 😅

3 maanden geleden

Hier ook de 28e uitgerekend. Verwacht nog wel een poosje te lopen. Nog rustig hier en vaker 41+ gelopen. Ik probeer nog een beetje leuke dingen te doen en mijn rust te pakken nu het kan. Net lekker pizza's gemaakt met mijn jongste dochter, zo gaan die op de BBQ. We proberen er nog een beetje een vakantie weekje van te maken😊 Succes allemaal met de laatste loodjes, want pittig zijn deze dagen zeker!

3 maanden geleden

Ik was ook 28 juli uitgerekend, maar ben op 7 juli al bevallen. Ik mis mijn zwangerschap nu dus best wel, naast dat ik blij ben dat ik m’n lieve dochtertje nu erbij heb. Dus hopelijk als je dit leest kun je toch nog bewust een beetje genieten van de laatste dagen!

3 maanden geleden

Hier ook al. Vandaag 41 weken en ik merk dat ik ook ongeduldig wordt van wachten. Mijn oudste zoon is met 41 +4 dgn geboren.

3 maanden geleden

Was de 29e uitgerekend. Nu is het dus 1 aug. Ik heb opzich geen zware zwangerschap, hoor van iedereen dat ik er doorheen fiets. Alleen veel vermoeidheid en mn lijf begint nu echt her en der pijn te doen. Maar mn lijf zit ook bar slecht in mekaar, gewricht wise dan. We wachten m rustig af. Had net wel tegen 3.00 dat ik ineens druppelde. Ben toilet gegaan , leek wel gewoon urine. Nu lig ik alweer een uurtje in bed en probeer ik te slapen

3 maanden geleden

Ik had niet verwacht dat ik overtijd zijn zo pittig zou vinden… het ene moment voel ik me goed, ben ik actief en vrolijk en het andere moment stort ik echt in. Nemen je hormonen nog even extra toe? Nu al de hele nacht wakker, met ook opeens angst voor de bevalling terwijl ik hier 9 maanden heel nuchter heb ingestaan. Gelukkig straks om 15.00 uur naar de verloskundige, hopelijk kan ze voelen of er al iets gaande is.

3 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Ik had niet verwacht dat ik overtijd zijn zo pittig zou vinden… het ene mom ...
Hier precies hetzelfde. Mijn gevoel wisselt onwijs met de dag. Dan denk ik; nu nog even van die kleine veilig in mijn buik genieten en het andere moment ook zo onwijs moe en verdrietig dat hij er niet is. Gister ook de hele nacht wakker gelegen en vandaag weer prima geslapen. Succes vanmiddag bij de VK en zet ‘m op nog even. You got this! 🍀

3 maanden geleden

Ik was ook de 28e uitgerekend en hier is het ook nog rustig. Gister zou ik gestript worden, maar belde de verloskundige af dat ze geen tijd hadden. Ik vind het wachten heel vervelend. Gelukkig zorgt m'n dochtertje wel voor afleiding. Hopelijk vandaag een strippoging...

3 maanden geleden

Reactie op daimy30

Hier precies hetzelfde. Mijn gevoel wisselt onwijs met de dag. Dan denk ik; ...
Wat fijn dat het herkenbaar is! Gelukkig nog even geslapen en dat scheelt al weer. Jij ook succes! 😘