5 Reacties

één maand geleden

Ik doe mijn kleine inbakeren anders komt hij ook niet aan zijn diepe slaap, maar helaas is dit ook geen garantie maar het werkt bij ons wel vaker

één maand geleden

Hier hebben we de love to dream slaapzakjes voor de tweeling en moet zeggen ze slapen daardoor wel stuk dieper , moet afentoe na boven voor speentje en dat is het

één maand geleden

Wij hebben sinds kort (na het luisteren van wat podcasts over baby’s & slaap) ontdekt dat een hele donkere kamer en inbakeren goed werkt. En daarnaast een speentje om in slaap te helpen komen. Om de dutjes meer te ‘koppelen’ helpt het ook om je kleintje overdag meer in de draagdoek/zak te laten slapen. Veel dutjes lukken hier nog steeds niet in bed dus we gebruiken ook nog steeds vaak de draagdoek. Had zelf heel veel aan deze podcast: https://open.spotify.com/episode/6utv1r5AmZO7QyX9kpiLDG?si=DszxTj-xQTK0UQEdqjZZ0Q&t=1465

één maand geleden

Onze kleine heeft het nu ook sinds 2 dagen. Ze is bijna 7 weken oud. We merken vandaag dat als ze 1 uurtje wakker is en we haar dan op de arm in slaap wiegen ze af en toe wel de slaap goed pakt. Vanmiddag gingen we met de auto op pad en toen viel ze echt diep in slaap. Ik heb het gevoel dat het bij onze kleine vooral komt door overprikkelt zijn en dan de diepe slaap niet meer kunnen pakken.

één maand geleden

Sinds wij alle slaapjes in bed in een donkere kamer met white noise doen, vast ritueel hebben en nunki/bundi van Fedde en Kees gebruiken gaat het hier tot nu toe top! Vanmiddag dacht ik voor het gemak even nadat we op visite geweest waren ergens zonder slaapzakje in bed, werd niks, slaapzakje aan en hup ze sliep binnen 5 min. En wij halen haar er niet uit als ze wakker word en nog “moet” slapen. Bieden speentje aan en gaan dan weer weg. Als ze gaat huilen in bed sussen en in slaap helpen. Heb het idee dat ze nu steeds beter leert slaap te koppelen en zelf weer in slaap vallen. Een donkere kamer schijnt vanaf een week of 7 wel echt goed te zijn, omdat ze dan melatonine aanmaken en dat heb je nodig om lang en diep te slapen