4 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben precies hetzelfde! In de avond meer onrust. Heb gelezen dat het ‘ritme’ van dag en nacht vanzelf komt, omdat je overdag als ouders wakker bent en gezellig doet. In de nacht is het stil. Ik merk wel ook dat ik er onzeker van wordt en probeer mij er op in te lezen. Vandaag misschien de warmte?

2 maanden geleden

We zijn de enige denk ik 🤪 hoe gaat het nu? Gisteren en vandaag wel meer wakker en alerter, ook bewust speeluurtje aan het doen. Tussendoor lekker slapen. Eigenlijk heel relaxt! Kan je ook wat doen :)

2 maanden geleden

Hier ook 1. Net gaf ik fles en dacht nou nu (na gewoon prima nacht en ochtend) ben je wel ff wakker. Nou niet dus… slaapt gewoon verder. Is dus eigenlijk al sinds gister avond 21:30 u alleen paar x voor voeding gekomen

2 maanden geleden

Voor de 5 weken had mijn dochtertje dit ook, ze was alleen ‘s avonds wakker met kramp en verder sliep ze van fles tot fles. (Met uitzondering hier en daar) Richting die 5 weken kwam er een ommekeer en is ze meer wakker, soms juist weer veel te lang 🤦🏼‍♀️ Iedere baby is anders en heeft andere behoefte. Zolang ze niet suf over komt, goed drinkt en de luiers goed zijn zou ik me er geen zorgen over maken ☺️