6 Reacties

4 maanden geleden

Ik herken dit ook, en ook van de vorige zwangerschap. Je moet voor de grap eens kijken hoe sterk je hormonen nog toenemen de laatste weken zwangerschap. Er gebeurt zoveel in je lijf. Na de bevalling gebeurt er weer van alles en ben je met hele andere dingen bezig, dus dat komt echt wel goed. Maar als je twijfelt kan je altijd je vk of na de bevalling de huisarts raadplegen.

4 maanden geleden

Ik herken dit ook mega. Vandaag 41+1 dag zwanger en kan de laatste dagen alleen maar huilen. Ben zelfs zo klaar met de zwangerschap dat ik het de baby soort van ongewild kwalijk neem dat hij er nog niet is. Ben ook erg bang dat dit alleen maar erger wordt als hij er straks wel is.. voel me nu al helemaal schuldig naar hem terwijl ik tot een paar dagen geleden me nog helemaal prima voelde 🙁

4 maanden geleden

Yup.. morgen ook 40w, en al een tijdje last van maar begint nu wel erg te worden T werd me allemaal echt teveel, dingen worden tot t laatste moment uitgesteld, (waarvan een deel nu klaar is maar nog láng niet alles) Dat is heel vervelend Merk dat de aankomende bevalling spanning brengt, ik trek het fysiek niet meer(bekkeninstabiliteit en ischias sinds week 10) en ze gaan morgen kijken of ze kunnen strippen als er tussen nu en dan niks gebeurd Ik wil t liefste gewoon niet ingeleid worden.. ik kan niks meer hebben, elk kleine tegenslag reageer ik af op mn partner waardoor ik me weer schuldig voel dat ik zo tegen m doe (een plak kaas wat naast mn broodje valt kan al genoeg zijn) En ja, de spanning voor na de bevalling, de kraamperiode en de tijd erna, gewoon ónwijs spannend en twijfels of ik het wel kan Dusja, de emoties zitten hier ook hoog, voel mij ook mezelf niet meer momenteel en hoe gezellig ik t ook vind met de kleine in de buik en hoe ik het getrappel ook ga missen, ik wil mezelf terug, maar dit gaat nog lang niet gebeuren

4 maanden geleden

Ja, heb hier heel erg veel last van. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat het echt beter wordt na de bevalling, maar slaapgebrek en borstvoedingshormonwn maken het niet meteen weg..

4 maanden geleden

Herkenbaar. Ik huil om de kleinste, idiootste dingen en ik wordt ook heel somber wakker elke dag zo van “weer een dag….”. Ik ben er echt klaar mee, zit echt de dagen af te tellen

4 maanden geleden

Hier net zo. Kan echt snel pislink worden en ben steeds geïrriteerd. En daarna huilen uit frustratie 🤣