11 Reacties
3 maanden geleden
Ik had dit bij mijn dochter ook. Lactatiedeskundige kan je hiermee helpen bij mij was de key voeden in rugby positie waardoor ik zelf een soort van half lag, minder zwaartekracht. Maar ik zou vooral een lactatiedeskundigen benaderen om jullie specifiek advies te geven.
3 maanden geleden
Ik heb dit ook.
Bij onze eerste zoon heeft het ontzettend wel problemen gegeven en nu bij onze tweede was ik veel beter voorbereid door een lactatiekundige in te schakelen al voor de geboorte.
Begin in blokken te voeden. Dus 1 kant per voeding en niet eerder dan drie uren wisselen.
Verder zou ik nu gelijk een lactatiekundige benaderen. Van 9 van de 10 verzekeraars is dit vergoed.
Veel succes en het is onder controle te krijgen met de juiste hulp!
3 maanden geleden
Ik ben destijds in overleg gaan blokvoeden (1 borst per keer) en heb de ergste druk eraf gehaald met een haakaa. Dat werkte voor ons goed. Raadpleeg eventueel een lactatiekundige!
3 maanden geleden
Even de snelheid eraf halen door met de hand wat eruit te halen voor je gaat voeden.
3 maanden geleden
Niet kolven voor het aanleggen!
Achterover leunen en blokvoeden. Hier doe ik dat en alsnog vaak hikken en veel en snelle melk maar heel veel meer is er niet aan te doen zei lactatiekundige.
https://www.borstvoeding.nl/uitdagingen-bij-borstvoeding/te-veel-melk-overproductie/