12 Reacties

2 maanden geleden

Wij zijn ook al 2x veranderd. Is niet ideaal maar kan wel. Wij geven nu Hero Nutrasense comfort+ AR trgen krampjes. Dit helpt ook bij spugen en moeizame ontlasting. Wij merkten na 3-4 dagen al wel verschil.

2 maanden geleden

Wij gebruiken ook Kruidvat extra care ivm moeilijke ontlasting. Onze dame heeft de eerste week ook heel veel ervan gespuugd en haar ontlasting kwam nog steeds wel moeilijk, maar ging met de dag soepeler. Nu 2 weken verder, ze spuugt nog nauwelijks, geen kraampjes meer, laat kneiterveel scheten en poept meerdere keren per dag meestal waar ze eerst om de 3 dagen met veel moeite poepte. Ik zou het echt nog ff een kans geven en doorzetten tot 2 weken. Je kunt daarna altijd nog over

2 maanden geleden

Reactie op MD999

Wij gebruiken ook Kruidvat extra care ivm moeilijke ontlasting. Onze dame h ...
Aaah wat fijn! Dankjewel voor de reactie. Leek het bij jou dan ook in de eerste week dat ze er even iets meer last van had dan normaal? En dat het daarna geleidelijk afnam? Mijn zoontje heeft namelijk ook last van heel veel gas in z'n buikje omdat hij niet altijd wilt boeren na zijn voeding.

2 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Wij zijn ook al 2x veranderd. Is niet ideaal maar kan wel. Wij geven nu Her ...
Mag ik vragen of je ook toevallig de Nutrilon A.R variant hebt geprobeerd? Heb je bewust voor Hero gekozen?

2 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Mag ik vragen of je ook toevallig de Nutrilon A.R variant hebt geprobeerd? ...
Nou, het ging ons vooral om de krampjes. Dan heb je Nutrilon omneo. Onze dochter heeft ook enigszins last van verborgen reflux dus dacht: hero is voor allebei, dus zijn we die gaan probern.

2 maanden geleden

Reactie op nel2001

Aaah wat fijn! Dankjewel voor de reactie. Leek het bij jou dan ook in de ee ...
Niet perse meer last. Maar nog steeds wel huilen en rood aanlopen drukken als ze moest poepen. Eerder krijste ze 2 dagen voor het kwam en nu duurde het een dag. Dat werd steeds ietsje beter

2 maanden geleden

Reactie op nel2001

Onze dochter boert ook niet altijd, maar laat nu zoveel scheten tijdens de voeding dat de lucht er van onderen wel uitkomt volgens mij 🙈🙈😂

2 maanden geleden

Kijk naar de aflevering van keuringsdienst van waarde over kunstvoeding, vond ik heel waardevol

2 maanden geleden

Reactie op nel2001

Vergeet niet dat rond 5 a 6 weken de krampjes sowieso bij veel kinderen op het hoogtepunt zit. Dus dat het meer is, ligt ook wellicht aan het moment en niet alleen aan de verandering.

2 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Kijk naar de aflevering van keuringsdienst van waarde over kunstvoeding, vo ...
Dat alle voeding hetzelfde is geldt voor de standaard voeding, dus niet om bijzondere soorten zoals voor kraampjes of hongerige baby’s

2 maanden geleden

Reactie op FleurS33

Kijk naar de aflevering van keuringsdienst van waarde over kunstvoeding, vo ...
Zal ik doen! Dankje voor de tip.

2 maanden geleden

Geef het even de tijd! Ik ben ook overgestapt op extra care van Kruidvat en na een week dacht ik ook ‘Het werkt niet!’ Inmiddels ben ik twee weken verder en heb ik echt een ander kind. Misschien werkt het inderdaad niet, maar ik zou echt nog even proberen!