Hoii! Ik wil graag even van me afschrijven. Ik ben Momenteel 40+4 weken zwanger van ons eerste zoontje. Helaas (voor mij) zit de kleine nog heerlijk in de buik. Ik heb al ongeveer 2 weken last van krampen, Harde buiken, rugpijn en hoofdpijn. de verloskundige is een keer in de nacht (39+3) langs geweest voor regelmatige weeën, maar helaas vals alarm Afgelopen vrijdag met 40+1 hebben ze proberen te strippen, maar had nog geen onstluiting. Vandaag met 40+4 weer geprobeerd, maar nogsteeds hetzelfde verhaal, en is de kleine zelfs nog naar boven gekomen. Vrijdag zat hij dus wel goed ingedaald en nu niet meer. Donderdag met 41 weken heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een inleiding te bespreken. Ik twijfel hier echter enorm over. Ik wil graag mijn lichaam het werk zelf laten doen en niets forceren. Maar ik merk ook dat ik mentaal en lichamelijk op ben. Dus nu komt het neer op, of afwachten tot 42 weken (mits dit kan voor de gezondheid van de kleine) of snel genoeg na de 41 weken laten inleiden. Ene kant denk ik van wat is die ene week op 41 weken die ik al heb gehad, maar andere kant wil ik het zo graag vanzelf op gang laten komen. Wat zijn jullie ervaringen hier in?
Ik heb ook al alle feiten/fabeltjes geprobeer op een bevalling op gang te laten komen, maar niets lijkt te werken…