10 Reacties

één maand geleden

Hier heel groot fan van Pacco! Beide kindjes gingen er echt heel goed op. Misschien een idee om op vinted te kijken, dan hoef je niet de volle mep te betalen

één maand geleden

Wij hebben op aanraden van de kinderarts een Pacco aangeschaft voor ons zoontje. Wij hebben hem 3 weken lang voor elk dutje in de Pacco gedaan, maar hij werd met de dag bozer en overstuur ervan. Hebben hem nu weer in de Puckababy en daarin valt hij een stuk meer ontspannen in slaap. Wat ze zeggen dat bij een Pacco doek je kindje dieper slaapt en het ook helpt hij hazenslaapjes, dat hebben wij totaal niet gemerkt. Ons zoontje werd er juist heel onrustig van om zo “vast” te liggen.

één maand geleden

Hier na de puckababy geprobeerd bij mijn eerste zoontje. 1 keer per ongeluk 4 uur in geslapen en daarna een woedende baby🥸

één maand geleden

Heb hem ook gekocht op aanraden van het cb, vind het geen fijn ding.. mijn dochter is iedere keer helemaal overstuur als ik het klittenband losmaak. Ze slaapt ook op haar zij en dat is denk ik met dat ding ook niet heel fijn😅

één maand geleden

Sommige baby’s vinden inbakeren met armen naar beneden helemaal niet fijn. Soms helpt het om in te bakeren met armpjes omhoog of helemaal niet inbakeren. Kijk naar de houding die je baby aanneemt als hij ontspannen is.

één maand geleden

Bij ons werkt het fantastisch. Gekocht bij onze eerste na deze een tijdje geleend te hebben van het cb. Ook ons tweede zoontje slaapt er heerlijk in. Ik heb ook het nunki-lakentje maar dat helpt niet voldoende.

één maand geleden

Wij gebruiken nu bij ons 2e kindje opnieuw de Pacco! Beide slapen er fantastisch in en heel blij mee! Stap straks over naar de puckababy en dan de winterslaapzak tzt

één maand geleden

Ik ben ook fan van de pacco. Heb inderdaad meerdere inbakerzakken geprobeerd. Love2dream, puckababy, meyco en met hydrofieldoeken geprobeerd. Dit was voor ons geen succes pacco werkt goed en gebruiken we voor elk slaapje. Nu mag er op het kdv eig niet ingebakerd worden dus ga ik kijken of ik het al kan gaan afbouwen met het bundi slaapzakje van fedde en kees, maar hier moet ik nog aan beginnen dus heb ik nog geen mening over.

één maand geleden

Super fan van de pacco Bij het inslaap vallen helpt het heel goed tegen ‘ maaiende ‘ armen. Dat hield onze kinderen uit de slaap. Het geeft ze veel rust en ontspanning. In een puckababy hadden ze nog enige beweeg ruimte voor de armen wat bij onze kinderen juist onrust geeft/gaf. Toch heb ik vriendinnen die heel tevreden zijn met puckababy. Succes met je zoektocht. Soms moet je het ook even tijd geven dat ze eraan wennen

één maand geleden

Reactie op Mon-1

Ik ben ook fan van de pacco. Heb inderdaad meerdere inbakerzakken geprobeer ...
Wij gebruiken bundi icm nunki, werkt hier echt fantastisch. Het is duur, maar het geld 100% waard in ons geval. En marktplaats staat er vol mee