10 Reacties
één maand geleden
Hier heel groot fan van Pacco! Beide kindjes gingen er echt heel goed op. Misschien een idee om op vinted te kijken, dan hoef je niet de volle mep te betalen
één maand geleden
Wij hebben op aanraden van de kinderarts een Pacco aangeschaft voor ons zoontje. Wij hebben hem 3 weken lang voor elk dutje in de Pacco gedaan, maar hij werd met de dag bozer en overstuur ervan. Hebben hem nu weer in de Puckababy en daarin valt hij een stuk meer ontspannen in slaap. Wat ze zeggen dat bij een Pacco doek je kindje dieper slaapt en het ook helpt hij hazenslaapjes, dat hebben wij totaal niet gemerkt. Ons zoontje werd er juist heel onrustig van om zo “vast” te liggen.
één maand geleden
Hier na de puckababy geprobeerd bij mijn eerste zoontje. 1 keer per ongeluk 4 uur in geslapen en daarna een woedende baby🥸
één maand geleden
Ik ben ook fan van de pacco.
Heb inderdaad meerdere inbakerzakken geprobeerd. Love2dream, puckababy, meyco en met hydrofieldoeken geprobeerd. Dit was voor ons geen succes pacco werkt goed en gebruiken we voor elk slaapje. Nu mag er op het kdv eig niet ingebakerd worden dus ga ik kijken of ik het al kan gaan afbouwen met het bundi slaapzakje van fedde en kees, maar hier moet ik nog aan beginnen dus heb ik nog geen mening over.
één maand geleden
Super fan van de pacco
Bij het inslaap vallen helpt het heel goed tegen ‘ maaiende ‘ armen. Dat hield onze kinderen uit de slaap. Het geeft ze veel rust en ontspanning. In een puckababy hadden ze nog enige beweeg ruimte voor de armen wat bij onze kinderen juist onrust geeft/gaf. Toch heb ik vriendinnen die heel tevreden zijn met puckababy.
Succes met je zoektocht. Soms moet je het ook even tijd geven dat ze eraan wennen