13 Reacties
2 maanden geleden
Jahoor ik heb nu pampers maat 2 en die zijn fijn. Premium protection. Zijn ook vaak in de aanbieding.
2 maanden geleden
Mijn dochter is 9 weken en weegt 5,6 kilo en ik gebruik ook pampers premium protection maat 2. Past perfect. Ik ben ook erg te spreken over de pure en soft lijn van de Kruidvat maar die hebben inderdaad een andere maat aanduiding. Dus daar heb ik maat 3 van, past ook prima en zijn echt super zacht.
2 maanden geleden
Hier ook Pampers PP maat 2, zoontje is ongeveer 5,5 kilo.
De luier komt wel wat hoger dan die van Kruidvat (die heb ik toevallig 1 probeer-pakje) maar hier nog niet 1x doorgelekt, zelfs niet met een volle poepluier.
Erg tevreden over!
Tip: Hou Bol in de gaten, zij hebben vaak van die bulk-aanbiedingen en vanaf een x-bedrag wordt het ook gewoon gratis bezorgd (als je geen Select hebt)
2 maanden geleden
Net gisteren een maandbox pampers maat 2 gehaald 😂 wij hebben die kruidvat ook geprobeerd maar ik vond ze te dun en laag in de rug, pampers premium protection zijn echt top! Mijn dochter had laatst een mega volle poep luier en door de dubbele binnenrand was alles keurig in de luier gebleven (ik vouw de rug rand ook altijd naar binnen voor extra lek proof maken) echt top. Onze kleine is 7 weken oud, 56cm en ik denk inmiddels bijna 5kg.
2 maanden geleden
Ik ben juist blij met Kruidvat maat 2. Voor mijn zoontje heb ik het idee dat de broekspijpjes beter aansluiten, en je hoeft ze niet zo moeilijk uit te klappen tov pampers :) denk bij ieder kind net weer anders qua groei en vorm! We hadden door wat dunnere beentjes steeds dat de plas er uit liep.. nu issie wat voller en gelukkig opgelost. Niet meer 5 outfits per dag aan 😂maar gewoon netjes 1 of 2 bij een ongelukje
2 maanden geleden
Wij gebruiken alleen maar luiers van de Etos. Altijd heel tevreden mee geweest! Bij pampers had ik vaak het idee dat de buitenkant van de luier vaak vochtig aanvoelde als er veel urine in zat. Kruidvat hebben wij eigenlijk nooit gebruikt dus kan ik ook geen mening over geven, maar misschien dat je ook eens die van de Etos kunt proberen dan 🙈
2 maanden geleden
Wij gebruiken ook alleen kruidvat luiers. Nu maat 2, maar hebben ook al maat 3 in huis en idd dat verschil is enorm… geen idee hoelang ze nog in maat 2 kan, maar maat 3 lijkt nog veeel te groot. Hadden vorige week al 1 geopend van maat 3 om te kijken of we evt de dichte pakken al zouden omruilen voor een grotere maat, maar maat 3 is enorm. We hadden pampers maat 2 gekregen 1 pak en die is nu op, maar die waren zo ontzettend fijn!! En ruimer. Alleen zijn echt prijzig in verhouding met kruidvat. Bij onze eerste begonnen we met pampers en gingen we pas toen ze ouder werd over naar kv (wilde alleen a-merk in het begin bij de eerste🤣) slaat helemaal nergens op maar goed. Dit keer zijn we er makkelijker in en beginnen we met sommige dingen zoals luiers gewoon met eigen merk. Alleen ik weet ook nog niet wat wij gaan doen twijfel wel om tijdelijk over te stappen tot ze maat 3 van kruidvat past. Etos luiers geprobeerd bij de eerste en die vond ik zo bagger slecht