17 Reacties
24 dagen geleden
Wil je het doen voor het doorslapen? Want dat heeft geen nut, kan juist averechts werken. Valt zwaarder op maagje en kunnen ze slechter slapen.
24 dagen geleden
Wat is dat toch met die papfles haha ik had hier nog nooit van gehoord en zie het nu opeens overal. Waarom zou je dat willen geven? Waar zit je twijfel in?
24 dagen geleden
Mijn baby is nu bijna 5 maanden en had het geprobeerd maar ze dronk het niet goed op. Had maar 20cc gedronken en weigerde. Toen weer normale fles gemaakt en dat ging wel gewoon goed.
24 dagen geleden
Hier heeft er een heerlijk geslapen vannacht. En langer dan normaal! 🤗
24 dagen geleden
De reden om het wel te doen: op internet staat dat het niet zou helpen bij doorslapen, maar hoor toch links en rechts dat het werkt. Vandaar dat ik ervaringen wilde horen haha
24 dagen geleden
Reactie op Anoniemxx1997
De reden om het wel te doen: op internet staat dat het niet zou helpen bij ...
Ik hoor ook veel goede dingen erover hoor!
één dag geleden
Reactie op ArankaRomy
Hier heeft er een heerlijk geslapen vannacht. En langer dan normaal! 🤗
Bevalt het nog steeds goed?😊
18 uur geleden
Ik zou het gewoon een keer proberen. Voor de een werkt het voor de ander niet. Bij mijn dochter destijds geprobeerd met als reden doorslapen. Maar werkte van geen kant dus toen gestopt.
14 uur geleden
Hier bij 2 kindjes geprobeerd toen ze met 8/9 mnd ook brood gingen eten maar het hielp niks. Nu een baby van 5mnd met enkel bv eb ze slaapt van 20u tot 7u 🤷🏼♀️ het ligt echt aan je kindje