Ons zoontje had met 6 weken koorts, toen zei de kinderarts van het zkhs dat hij bij erge ongemak de kleinste pcm mocht. Dus als jullie meisje er zoveel lasr van heeft zou ik dat zeker doen, wat sneu!!
Hey, sorry dat ik t vraag maar heeft hij er last van ? Mn zoontje heeft hem ...
Ons zoontje heeft hem vorige week donderdag gehad en weer ietsje meer krampjes dan eerst (hij was al over de normale krampjespiek heen), maar verder gaat t prima! Verschilt erg per kindje denk ik
Inmiddels halfuur geleden paracetamol gegeven en uurtje geleden gedoucht lijkt beter te gaan we mochten 60mg paracetamol geven vanwege haar gewicht, we moeten om 2 uur temperatuur meten als ze koorts heeft willen ze haar wel even zien
Hey wij hebben de hap gebeld die hebben aangegeven dat t wel mocht in overl ...
Ahh beter! Mij werd verteld dat ik zn buikje moest masseren en vaker aanleggen maar dat deed ik al. Mocht niks geven want te jong. Hij heeft de hele dag gehuild van de pijn... Hij was al heel gevoelig op zn darmen dus denk ook dat hij daarom zo heftig op de vaccinatie reageerde
https://www.deonlinedrogist.nl/heel-viburcol-h-zetpillen-12st-p-2247.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0HzorG_MbtMs3Nn0JfLHG_nxrTE&gclid=Cj0KCQjwiuC2BhDSARIsALOVfBK22MLqbYPX4lpymUgxUve5FEMl2R3CqePHd2g8rA4iiJFCDuytx70aAiKpEALw_wcB
Wij gebruiken deze altijd, ook voor tanden. Mag vanaf de geboorte
Dames alles gaat weer goed sinds we paracetamol hadden gegeven voelde ze zich gelijk beter dit hebben we inmiddels al 3x gedaan vandaag nog effe aankijken of ze t nog nodig heeft en anders ermee stoppen bedankt voor het meedenken !