23 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb een Dooky, zo’n parasol moet je de hele tijd meedraaien en van kant wisselen 🫣
https://www.babywinkel.nl/products/dooky-zonnekap-kinderwagen-universal-cover-zwart?variant=44369374118049&gad_source=1&gbraid=0AAAAABdfuBQm7qyVmTqyPGlVAq1-vFxB8&gclid=CjwKCAjwlbu2BhA3EiwA3yXyu65300MzQysPtJHz58yYdB3vQy26Vv3VjtD5u_hKDatsG_pWygenkBoCh30QAvD_BwE
2 maanden geleden
Bij m’n eerste een universele parasol, maar zoals hier eerder gezegd werd wat een ondingen zijn dat. Staat nooit goed. Nu een dooky ook niet altijd handig want door de kier aan de zijkant komt de zon maar dan loop ik naast de kinderwagen.
2 maanden geleden
Wij hebben een universele parasol, 15 euro en kan je overal op draaien met de klem. Ik vind het zelf prima te doen, hij is mooi buigzaam dus kan hem elk moment aanpassen aan de stand van de zon.
En grote voordeel, je kan je baby nog zien 😅 We hebben ook een dooky maar dan zie je je baby dus niet, vind ik persoonlijk heel vervelend als ik met haar loop
2 maanden geleden
Ik heb een parasol (zat er al bij) en ja het is voor jezelf inderdaad wat gedoe om hem steeds te verstellen, maar lijkt mij dat de veiligheid en het comfort van je kindje voorop staan. Die Dooky is inderdaad een goed alternatief, mits je hem idd goed bevestigd. Zou niet met andere doeken aan de haal gaan
2 maanden geleden
Ik heb van Bugaboo de originele parasol en gebruik m alleen als we met de maxi cosi op pad zijn. Op de kinderwagen zelf heb ik een zonnekap zitten die je helemaal naar beneden kan doen met een muggen net tot aan t eind. Ideaal en super luchtig. Daardoor slaapt Yinthe best vaak buiten haha
2 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Ik heb van Bugaboo de originele parasol en gebruik m alleen als we met de m ...
Wat handig! Zou je mij kunnen zeggen welke dit is? Ook van Bugaboo?
2 maanden geleden
Reactie op Sam16021988
Wat handig! Zou je mij kunnen zeggen welke dit is? Ook van Bugaboo?
Het is een zonnekap van Bugaboo die je los kan kopen. Wel alleen te bevestigen op een Bugaboo. Hij is wel handig maar houdt geen zon tegen, door de vele openingen erin.. dus als je daar naar op zoek bent is het geen aanrader.