3 Reacties
één maand geleden
Hi, ik heb ook PCOS en merk ook dat ik moeite moet doen om de productie stabiel te houden. Gister wilde ik kolven voor de nachtvoeding om 23:00 uur en ik kolfde maar 50 cc uit twee borsten :( mijn zoontje van 10 weken drinkt normaal 100-110 cc. Gelukkig had ik nog wat voorraad in de koelkast staan….
Ik drink veel water en ben begonnen met het eten van gezonde vetten zoals avocado’s en noten etc. Ook kolf ik iedere ochtend na de voeding en ‘s avonds powerkolven. Hopelijk zal dit helpen.
één maand geleden
Hier combinatie van PCOS en borstverkleining, nooit meer productie dan 20 ml per dag gehad. Ik geef dus (voor mij helaas) kunstvoeding. Wel kolf ik nog 5 a 6x per dag een paar druppen er uit en gooi die door de kunstvoeding heen, voelt toch goed dat te kunnen doen. Maar is dus max 10 ml per dag 😞
één maand geleden
Bij ons eerste kindje had ik ook heel weinig. Toen ook aan de domperidon begonnen en kon hem gelukkig nog voeden tot 4 maanden. Nu bij mijn dochter had ik ook hetzelfde probleem in de kraanwerk ging het goed totdat zij meer nodig had en het bleef maar niet op gang komen. Ik weet dat medicatie niet goed is maar heb het er wel voor over merk nu wel echt dat ik meer borstvoeding heb. Ik moest haar bijvoeden met kunstvoeding dit is nu echt maar 1 flesje per dag geworden. Ik zou zeggen probeer het als je echt borstvoeding wil geven.