28 Reacties
vor 4 Monaten
https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/kraamproducten/kraamverzorging/lansinoh-peri-bottle-spoelfles-360-ml-5555949.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFQTFipZ9tSXPTV82Zo0nCtz5&gclid=CjwKCAjwnK60BhA9EiwAmpHZw1w4DjK4OEtMX3lz4fQB_dTrPtUxlXODH515DytFE313bYwkxWzj3RoCQuAQAvD_BwE
vor 4 Monaten
K heb er gewoon 1 op temu besteld. Doen allemaal hetzelfde en scheelt een hoop geld!
vor 4 Monaten
Heb er 1 van shein. Vond de originele te duur voor die anderhalve week dat je m gebruikt haha
Overal waar bevalling of baby voor staat daar vragen ze goud voor haha
Heb nu een "bidet" fles haha
vor 4 Monaten
Reactie op Piepus
Ik heb 3x gewoon een maatbeker uit de keuken gebruikt! Had er nu eentje uit ...
Ik had vorige keer 2 lege 1,5 liter flessen gebruikt 😂 wist toen niet eens af van een “peri bottle”
vor 4 Monaten
Reactie op Piepus
Ik heb 3x gewoon een maatbeker uit de keuken gebruikt! Had er nu eentje uit ...
Huh maar een maatbeker spuit toch niet omhoog haha..
vor 4 Monaten
Reactie op pln92
Moet je je elke dan spoelen zegmaar daar beneden? 😳
Het is meer voor het branderige gevoel na de bevalling. Niet elke vrouw heeft het uiteindelijk nodig. Ik had er wel baat bij (was flink uitgescheurd) en plassen was hel. Zelfs met het “spoelen” ging ik dood van de pijn, maar het verschilt echt per persoon. Sommige mama’s hebben gelukkig helemaal of bijna helemaal geen last!
vor 4 Monaten
Reactie op estherlouw
Ik heb deze, heel fijn in gebruik. Was er zeer tevreden over.
Ik ook!
vor 4 Monaten
Reactie op pln92
Ooh dank je wel! En dan spoel je na het plassen of tijdens met koud of lauw ...
Tijdens het plassen met lauw warm water😊 tegen mij werd eerst gezegd koud water maar dat klopte absoluut niet, lauw warm water is beter/fijner. Dit was bij mijn eerste zo haha nu 38 weken van de 2e dus ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn bij mij, hopelijk ook geen pijn🙏🏽
vor 4 Monaten
Ik heb er een van Aliexpress. Hoorde dat kamille thee erin ook goed werkt als verzachting.