28 Reacties

vor 4 Monaten

Ik heb die van peri bottle zelf echt heel chill! Gebruik m nu in mn kraamweek

vor 4 Monaten

https://www.prenatal.nl/bad-en-verzorging/kraamproducten/kraamverzorging/lansinoh-peri-bottle-spoelfles-360-ml-5555949.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFQTFipZ9tSXPTV82Zo0nCtz5&gclid=CjwKCAjwnK60BhA9EiwAmpHZw1w4DjK4OEtMX3lz4fQB_dTrPtUxlXODH515DytFE313bYwkxWzj3RoCQuAQAvD_BwE

vor 4 Monaten

K heb er gewoon 1 op temu besteld. Doen allemaal hetzelfde en scheelt een hoop geld!

vor 4 Monaten

Ik heb die van Lansinoh nog (ongebruikt) staan. De vorige keer ben ik poliklinisch bevallen en kreeg ik er twee vanuit het ziekenhuis mee.

vor 4 Monaten

Ik heb er een van shein, werkt prima nu in de kraamweek!

vor 4 Monaten

Ik heb deze, heel fijn in gebruik. Was er zeer tevreden over.

vor 4 Monaten

Heb er 1 van shein. Vond de originele te duur voor die anderhalve week dat je m gebruikt haha Overal waar bevalling of baby voor staat daar vragen ze goud voor haha Heb nu een "bidet" fles haha

vor 4 Monaten

Ik heb 3x gewoon een maatbeker uit de keuken gebruikt! Had er nu eentje uit het zkh gekregen, maar thuis toch gewoon weer overgestapt op de maatbeker😂

vor 4 Monaten

Reactie op Piepus

Ik heb 3x gewoon een maatbeker uit de keuken gebruikt! Had er nu eentje uit ...
Ik had vorige keer 2 lege 1,5 liter flessen gebruikt 😂 wist toen niet eens af van een “peri bottle”

vor 4 Monaten

Gewoon in de Appie boodschappen besteld 😂

vor 4 Monaten

Reactie op Piepus

Ik heb 3x gewoon een maatbeker uit de keuken gebruikt! Had er nu eentje uit ...
Huh maar een maatbeker spuit toch niet omhoog haha..

vor 4 Monaten

Moet je je elke dan spoelen zegmaar daar beneden? 😳

vor 4 Monaten

Ik ben in het ziekenhuis bevallen en kreeg hem daar gewoon mee ( wist ik van te voren omdat dit onze 3e is) Merk maakt niet uit ze doen allemaal hetzelfde

vor 4 Monaten

Reactie op pln92

Het is meer voor het branderige gevoel na de bevalling. Niet elke vrouw heeft het uiteindelijk nodig. Ik had er wel baat bij (was flink uitgescheurd) en plassen was hel. Zelfs met het “spoelen” ging ik dood van de pijn, maar het verschilt echt per persoon. Sommige mama’s hebben gelukkig helemaal of bijna helemaal geen last!

vor 4 Monaten

Reactie op estherlouw

Ik heb deze, heel fijn in gebruik. Was er zeer tevreden over.
Ik ook!

vor 4 Monaten

Reactie op babymarch2022

Het is meer voor het branderige gevoel na de bevalling. Niet elke vrouw hee ...
Ooh dank je wel! En dan spoel je na het plassen of tijdens met koud of lauw water? Hoop dat ik geen last zal hebben. Veel beterschap! ❤️

vor 4 Monaten

Ik had ook een peri bottle maar ik vond in het begin "simpele" waterflesjes met lauw water veel prettiger. Nu vind ik de peri bottle wel fijn.

vor 4 Monaten

Reactie op pln92

Ooh dank je wel! En dan spoel je na het plassen of tijdens met koud of lauw ...
Tijdens het plassen met lauw warm water😊 tegen mij werd eerst gezegd koud water maar dat klopte absoluut niet, lauw warm water is beter/fijner. Dit was bij mijn eerste zo haha nu 38 weken van de 2e dus ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn bij mij, hopelijk ook geen pijn🙏🏽

vor 4 Monaten

Ik heb er een van Aliexpress. Hoorde dat kamille thee erin ook goed werkt als verzachting.

vor 4 Monaten

Reactie op pln92

Ook als je niet uitscheurd vind ik het fris om te spoelen ivm bloedverlies en wondvocht.