28 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb die van shein ! Scheelt een hoop geld en werkt precies t zelfde

4 maanden geleden

Ik heb hem op Amazon besteld :)

4 maanden geleden

Reactie op pln92

Moet je je elke dan spoelen zegmaar daar beneden? 😳
Wordt wel geadviseerd ivm infectiegevaar. Je placenta laat een enorme, opennwond achter in je baarmoeder namelijk. Kijk maar hoe groot je placenta is als die eruit komt, zo groot is de wond dus die je straks in je buik hebt😵‍💫 Ik had hem niet uitgepakt, omdat ik geen hechtingen had en in de badkamer van het zkhs hing een postertje dat het wordt geadviseerd ook zonder hechtingen. Daar hangt zelfs een soort mini douchekraantje bij de wc. Het is ook echt een kleine moeite, na elke plas- en poepbeurt even een beetje sprayen. Je hoeft niet met dat ding IN je vajay en je hoeft ook niet heel de fles te gebruiken. Gewoon even alles snel spoelen en daarna met wc papier afdrogen en klaar!

4 maanden geleden

Ik heb hem uit het ziekenhuis meegenomen, daar gooien ze hem weg anders!

4 maanden geleden

Gewoon bij de Etos gekocht, van het merk Lansinoh. Al die dingen van Shein / Temu / andere sites zullen vast net zo goed zijn hoor! Het is uiteindelijk een plastic spuit. Maar ik ben lui en let niet echt op kosten.

4 maanden geleden

Ik heb deze van shein, gebruikt bij de eerste en nu weer. Super fijn ding!

4 maanden geleden

Ik ben 4 weken geleden bevallen. Verder alles heel gebleven, maar werd in het zh inderdaad geadviseerd om te spoelen. Dit kan ook simpel gewoon met een bekertje lauw warm water wat je er langzaam overheen laat lopen. Zelf geen brandend gevoel gehad met plassen. Mr toch wel 4 a 5 dagen gedaan om af en toe het "bloed" even van je af te spoelen. Bekertje met water liet ik dan langzaam van bovenaf even leeglopen. Ging dan zelf iets achterover op de wc zitten. De peri bottle van Shein werkt ook prima!