18 Reacties
2 jaar geleden
Wat is hier zo erg aan 🤯
....
Als t gemaakt was van rauwe vis dat niet helemaal gaar was zou ik denken dat is shittys maar een bitterbal?
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Wat is hier zo erg aan 🤯
....
Als t gemaakt was van rauwe vis dat niet hel ...
Nou inderdaad. Zuiver je dan ook zelf je water, kweek je je eigen groentes en bak je je eigen brood etc?
Niet overal zo druk om maken, het is geen rauw vlees of vis. Dan zou je namelijk niks meer moeten gaan eten uit een fabriek en alles zelf gaan produceren zodat je weet wat erin zit.
Pas als je je ziek begint te voelen na het eten van iets zou ik me er zorgen om maken.
2 jaar geleden
Reactie op Ellen765
Dat er tijdens t productie proces niet zo goed op gelegd/gecontroleerd word ...
Als dit de reden is stop dan maar met eten 😂 want wat doe je in de koelkast dan? Alles gescheiden houden? Kruisbesmetting kun je al krijgen door iets aan te raken en als dat een product is wat niet verhit wordt ben je de sjaak volgens jouw theorie 😂😂😂😂
2 jaar geleden
Ik begrijp je wel. Fijn is het niet. Ik heb net per ongeluk een hapje van een kippenballetje (koud) gegeten voordat ik me bedacht dat mag ik denk ik helemaal niet. Super stom... daarna vinger in mijn keel gedaan en maar hopen dat het eruit is gekomen.. die kippenballetjes zijn gegaard, bitterballen zijn ook voorbewerkt waardoor het koud al veel minder risico vormt. Bij een bitterbal zou ik mezelf niet al te druk maken joh! Ik ben wel bezorgd om zo'n kippenballetje..die zijn denk ik ondanks het gegaard is minder onschuldig om koud te eten🙁
2 jaar geleden
Reactie op Nmnm
Ik begrijp je wel. Fijn is het niet. Ik heb net per ongeluk een hapje van e ...
Dat is wel heel heftig voor een klein stukje koude kip 😵💫 denk dat je lichaam er meer aan had om je voedingsstoffen binnen tegoeden maar ieder zijn ding 🥹
2 jaar geleden
Reactie op Wallflower
Dat is wel heel heftig voor een klein stukje koude kip 😵💫 denk dat je li ...
Te houden*
2 jaar geleden
Reactie op Nmnm
Er stond op de verpakking dit product door en door verhitten.. vandaar.
Jij en je baby gaan echt niet dood van een niet goed gegaard stukje bitterbal of kip 🤣 met die mentaliteit maak je jezelf wel echt helemaal gek
2 jaar geleden
Reactie op kinderwens1995
Jij en je baby gaan echt niet dood van een niet goed gegaard stukje bitterb ...
Ja dat dus is toch heftig man vinger in je keel voor stukje koude kip
2 jaar geleden
Reactie op kinderwens1995
Jij en je baby gaan echt niet dood van een niet goed gegaard stukje bitterb ...
Wauw heftig jou uitspraak. Snap wat je ermee bedoeld maar dat je zegt jij en en de baby gaan er niet dood van…… Miss is deze persoon heel kieskeurig of bang dat kan toch? Dat ze der heel snel druk maakt met een kleine dingentje..
ADMIN
2 jaar geleden
Hi dames,
Zullen we het vriendelijk houden? Dat je iets zelf niet zou doen is natuurlijk oké, maar blijf respectvol. Als iemand haar ervaring deelt is dat alleen maar waardevol.
Liefs,
Micky
2 jaar geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Als dit de reden is stop dan maar met eten 😂 want wat doe je in de koelkas ...
Nou er zijn zeker wel producten die niet besmet moeten raken met listeria. Dat vermenigvuldigd zich op producten ook in de koelkast. Als je die dan onverhit eet is dat voor jou niet gevaarlijk maar je baby kan er een hersenvliesontsteking van krijgen. Dus er is zeker wel een aanleiding om daar een beetje op te letten. Er zijn ieder jaar vrouwen die dit oplopen ook al eten ze geen “verboden” producten, maar komt dan door kruisbesmetting.
2 jaar geleden
Reactie op Nmnm
Ik begrijp je wel. Fijn is het niet. Ik heb net per ongeluk een hapje van e ...
Ja ik begrijp je gevoel. Kans is gelukkig heel klein in Nederland, alleen soms lastig te relativeren. Maar bij een infectie met listeria telt ook hoeveel je binnen hebt gekregen… dus dat zal zeker minimaal zijn😅🙏