7 Reacties

2 maanden geleden

Mijn baby is nu 6 weken en 2 dagen en de krampjes zijn bij ons nu veel minder door biogaia (probiotica) en gassi van luvion ( als ik zie dat hij perst en moeite heeft doe ik het in zn anus, alle scheetjes en poep komt er dan uit) hiernaast gebruik ik ook sabsimplex

2 maanden geleden

Hier helaas in week 10 en onze kleine heeft ook nog steeds veel last van krampjes. Wij gebruiken infacol, Nutrilon omneo en pro biotica maar helaas heeft hij nog steeds last. Echt zielig om te zien dat ze zoveel last hebben. Wat je schrijft ook ontzettend vermoeiend…. Wij hopen dat het met week 12 dan echt voorbij is….

2 maanden geleden

Ons kindje is nu 9 weken en heeft nog steeds heel veel last van krampjes helaas. De intensiteit lijkt iets af te nemen sinds een aantal dagen, maar de frequentie nog niet (dus nog steeds nu iedere voeding). Wij gebruiken alleen probiotica (bactiol baby) maar geen andere middeltjes. Wel geprobeerd maar amper of eventjes werkte het en het stond ons toch tegen want het blijft een geneesmiddel en als het dus niet echt werkt… kan ik het ook alleen maar erger maken. Ik hoop ook dat het bij 12 weken verbeterd is. Wij draaien nu om de nacht een dienst om hem te troosten, scheetjes laten en voeden.. zodat we niet allebei iedere nacht wakker liggen. Om zo door de zwaarste weken te komen,

2 maanden geleden

Reactie op Bailey88

Hier helaas in week 10 en onze kleine heeft ook nog steeds veel last van kr ...
Ja echt zwaar hebben inmiddels ook van alles geprobeerd. Niets lijkt echt te werken of wellicht ietsje, maar heb nog steeds een baby die moeilijk in slaapt komt van de krampjes en er ook wakker van schiet zo zielig… Laten we inderdaad hopen dat het met 12 weken dan ook echt weg is……

2 maanden geleden

Heb je de osteopaat al geprobeerd? Bij mijn dochtertje lijkt dit echt enorm te helpen!

2 maanden geleden

Onze baby had er ook enorm veel last van, nu ik heel erg let op rust en regelmaat (minder prikkels) gaat het stukken beter. Het schijnt verergerd te worden door vermoeidheid.

2 maanden geleden

Hier een baby van 8 weken op kunstvoeding die ik tot dinsdag niet weg kon leggen overdag door de krampjes. Dinsdag begonnen met nutrilon omneo, woensdag echt een rampdag qua huilen maar ik moet zeggen dat het hem echt goed doet. Krampjes zijn niet helemaal weg maar hij kan nu wel tussen de voedingen door even zelf slapen. Wat een verademing! Misschien voor jou ook het proberen waard?