9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hier ook steeds meer last van dus ik lees mee… Een kussen tussen mijn benen vind ik ook niet altijd even comfortabel. Kan moeilijk m’n draai vinden de laatste tijd 🤔
2 jaar geleden
Zelf heb ik het probleem ook Inderdaad een kussen tussen de benen zelf heb ik een voedingskussen als dat zo heet er tussen en dan een beetje dubbel als dat niet helpt heb ik nog een stukje van een deken er tussen wij slapen namelijk onder een dubbele deken omdat wij elkaars dekens wel is stelen
2 jaar geleden
Heb ook last hiervan. Heb een klein kussen tussen mijn bene en lig op mijn linker zij te slapen. Als ik dat kwijt raak snachts word ik wakker.
Slapen word gewoon minder heb ik het idee hoe moe ik ook ben steeds.
2 jaar geleden
Volgens mijn bekkenfysio is plat op de liggen de manier om je bekken te herstellen. Ik ga sowieso paar keer per dag plat, zo’n 20-30 minuten.
Als ik ‘s nachts dus last krijg, draai ik op m’n rug.
Maar zoals hieronder al beschreven staat, denk ik dat alle houdingen gewoon steeds een beetje moeilijker worden. Ik vind de nachten echt een drama 🫣
2 jaar geleden
De beste tip die ik heb gekregen; een zachte matras topper. Dit tijdens mn eerste zwangerschap aangeschaft ivm heuppijn en dat is eigenlijk het enige dat de pijn minder maakt bij mij. Dus nu hebben we de topper er weer op liggen (sinds 16 weken zwangerschap ongeveer denk. Merk ook echt dat op vakantie dan de pijn weer erger wordt als ik op een ander bed moet slapen 😅
Op mn rug liggen zoals iemand hier voorstelt is voor mij helaas geen optie want dan krijg ik andere bekken en rug klachten.
2 jaar geleden
Het klopt inderdaad dat plat verlicht, alleen op mijn rug gaat al niet meer. Dan heb ik al dat 'stik'gevoel, denk omdat ik wat harder groei gezien tweede zwangerschap. Zachter matras is goeie tip, dank! Ik heb een aanpasbaar matras dus ik ga de instellingen veranderen!