9 Reacties
2 maanden geleden
Jup ik heb hechtingen gehad vanwege uitscheuren. Bij nacontrole dit ook nagevraagd. Wanneer je dingen doet, word je bekkenbodem wat weker maar je litteken blijft stug, dat is het trekkende gevoel wat je ervaart. Vk gaf aan dat het met tijd soepeler wordt maar dat je het ook zou kunnen masseren om het soepeler te maken. Ze gaf overigens aan dat met tempratuur wisselingen ook erger kan worden zeker als het in de winter gaat vriezen
2 maanden geleden
Reactie op lyla105
Jup ik heb hechtingen gehad vanwege uitscheuren. Bij nacontrole dit ook nag ...
Oh wat fijn dat je deze reactie plaatst dan voel ik me ook wat meer gerust gesteld dat het niet abnormaal is wat ik voel!
2 maanden geleden
Ik heb het trekkende gevoel als ik naar de wc ga maar ik ben bijna volledig uitgescheurd geweest. Ik heb er verder geen last van gehad. Kon gewoon op de bank zitten moet alleen nog wachten op controle. (Geen duidelijke communicatie geweest vanuit ziekenhuis/verloskundige/mij)
2 maanden geleden
Reactie op Chan98
Ik heb het trekkende gevoel als ik naar de wc ga maar ik ben bijna volledig ...
Wat naar hopelijk gaat het snel over! Heb je het niet tijdens het lopen?
2 maanden geleden
Ik heb het ook, en ook 8 weken geleden bevallen. Ik heb als tip van de vk meegekregen om dit te bespreken met de fysio omdat het trekkende en pijnlijke gevoel ook een spier in de bekkenbodem kan zijn, en dat het dan voelt alsof je vaginaal pijn hebt. Ben dus afgelopen week naar de fysio geweest en ze wilt dus een inwendig onderzoek gaan doen omdat ze inderdaad denkt dat het een spier is rondom het litteken die zeer doet. Dus dat laat ik over twee weken doen, ben benieuwd of dat het is
2 maanden geleden
Reactie op lyla105
Jup ik heb hechtingen gehad vanwege uitscheuren. Bij nacontrole dit ook nag ...
Dank voor deze reactie! Ik moet over een week terug voor controle. Hoewel ik het gevoel erg vervelend vind (ik ben daardoor behoorlijk aan huis gekluisterd) vind ik het wel fijn om te lezen dat het niet gek is.
2 maanden geleden
Reactie op dolfijntjes34
Dank voor deze reactie! Ik moet over een week terug voor controle. Hoewel i ...
Update ik heb blijkbaar bij de knip een stukje wild vlees zitten wat zo veel pijn is gaan doen ook. Morgen even bellen naar de gyn heb gelezen dat je het wel weg kan laten halen met zilver nitraat