6 Reacties

één maand geleden

Ik heb een derde graads ruptuur dus ken de ongemakken. Het hoort niet dat je eerst geen last had en nu weg. Ik zou een afspraak maken bij de gynaecoloog die je ook gehecht heeft, of was het bij jou de verloskundige? Zij kunnen dan kijken of er iets is of dat het ongemak is door stijf littekenweefsel. Ik heb gisteren een knoopje van de hechting laten verwijderen bijv.

één maand geleden

Ik kreeg van de fysio de tip om te plekken waar hechtingen hebben gezeten sowieso te masseren. Gewoon onder de douche bijv. Dit omdat het natuurlijk wel litteken weefsel is en dat kan gevoelig zijn bij het vrijen

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde,alleen 3e graads ruptuur. Zelfs op toilet zitten is weer gevoelig aan het worden. Echt heel vervelend. Goede tip van dat masseren, misschien toch het proberen waard.

één maand geleden

Reactie op SteefG87

Ik heb precies hetzelfde,alleen 3e graads ruptuur. Zelfs op toilet zitten i ...
Ja bij mij heeft het in ieder geval goed geholpen en ik heb het niet super vaak gedaan. In het begin was het wel wat pijnlijk om juist de pijnlijke plekken te masseren maar dit werd al snel minder!

één maand geleden

Reactie op Bollie3003

Ja bij mij heeft het in ieder geval goed geholpen en ik heb het niet super ...
Ga het gewoon proberen,en misschien toch ook maar even laten controleren, over twee weken heb ik eigenlijk een afspraak voor een nieuwe spiraal maar zie er nu toch wel een beetje tegenop. Weer dat gerommel aan mn 'onderkant'.

één maand geleden

Reactie op SteefG87

Ga het gewoon proberen,en misschien toch ook maar even laten controleren, o ...
Hetzelfde hier! Ik ga het masseren ook maar even proberen. Al zie ik zelfs daar tegenop 🥴