10 Reacties
13 dagen geleden
Ik heb pindakaas en ei door de groente gedaan. Voor de pindakaas: eerste dag 1 tl (100% pindakaas zonder stukjes), 2e dag 2tl, vanaf de derde keer 3tl. Voor ei: eerste keer 1tl (roerei gepureerd met een beetje water), tweede keer 1el, vanaf de derde keer 2el. Als ze allergisch zijn merk je dit meestal pas vanaf de 2e x aanbieden. Nadat ik het geef hou ik haar sowieso 3 uren goed in de gaten.
13 dagen geleden
Een overzicht van CB gehad:
Allereerst, doe het op een doordeweekse dag, liefst in de ochtend. Dit in het geval van een ernstige allergische reactie.
De eerste dag wordt aangeraden een mespuntje te geven. Wacht 2 uurtjes, gaat het goed? Dan kan je het opbouwen met elke keer een klein beetje en 2 uur te wachten. En dag 2 doe je weer wat meer etc.
Zo ook met ei, echt iets meer dan wat kruimels en zo op te bouwen.
13 dagen geleden
Ik doe gewoon pindakaas op m鈥檔 vinger of lepeltje en zo in z鈥檔 mond
12 dagen geleden
Courgette koken en pureren en daaraan een beetje hard gekookt ei toevoegen. Dat prak ik er doorheen, maakt de courgette ook minder dun... 馃槈Het hapje 3 of 4 dagen achter elkaar geven en iedere x een beetje meer ei toevoegen. Met pindakaas hetzelfde; dat geef ik in combinatie met broccoli.
5 dagen geleden
Gekke vraag maar kan je ei door gepureerde groente ook invriezen?