10 Reacties

13 dagen geleden

Gekookte ei met bijvoorbeeld brocoli pureeen , eerst kleine theelepel geven en na iedere uur weer een hapje zo weet je of ze geen allergie heeft en idd pindakaas met banaan

13 dagen geleden

Ik heb pindakaas en ei door de groente gedaan. Voor de pindakaas: eerste dag 1 tl (100% pindakaas zonder stukjes), 2e dag 2tl, vanaf de derde keer 3tl. Voor ei: eerste keer 1tl (roerei gepureerd met een beetje water), tweede keer 1el, vanaf de derde keer 2el. Als ze allergisch zijn merk je dit meestal pas vanaf de 2e x aanbieden. Nadat ik het geef hou ik haar sowieso 3 uren goed in de gaten.

13 dagen geleden

Advies is wel om het doordeweeks te doen en dan liefst in de ochtend. Pindakaas kan je goed door banaan mengen en zoals moontje zegt opbouwen (zie ook voedingscentrum)

13 dagen geleden

Een overzicht van CB gehad: Allereerst, doe het op een doordeweekse dag, liefst in de ochtend. Dit in het geval van een ernstige allergische reactie. De eerste dag wordt aangeraden een mespuntje te geven. Wacht 2 uurtjes, gaat het goed? Dan kan je het opbouwen met elke keer een klein beetje en 2 uur te wachten. En dag 2 doe je weer wat meer etc. Zo ook met ei, echt iets meer dan wat kruimels en zo op te bouwen.

13 dagen geleden

Ik doe gewoon pindakaas op m鈥檔 vinger of lepeltje en zo in z鈥檔 mond

12 dagen geleden

Courgette koken en pureren en daaraan een beetje hard gekookt ei toevoegen. Dat prak ik er doorheen, maakt de courgette ook minder dun... 馃槈Het hapje 3 of 4 dagen achter elkaar geven en iedere x een beetje meer ei toevoegen. Met pindakaas hetzelfde; dat geef ik in combinatie met broccoli.

5 dagen geleden

Gekke vraag maar kan je ei door gepureerde groente ook invriezen?

5 dagen geleden

Reactie op Babyiscoming2024

Gekke vraag maar kan je ei door gepureerde groente ook invriezen?
Google zegt: Eieren die je gebakken hebt, zoals een roerei of een omelet, of wanneer je ze in een gerecht hebt verwerkt, kunnen ook zonder probleem worden ingevroren.

茅茅n dag geleden

Met wat mixen jullie de pindakaas? En welke pindakaas hebben jullie gebruikt?

茅茅n dag geleden

Reactie op MamavanK

Met wat mixen jullie de pindakaas? En welke pindakaas hebben jullie gebruik ...
Hier door de banaan gedaan. 100% pindakaas naturel. Ging goed!