9 Reacties
2 jaar geleden
Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap en voelde haar pas rond 22 weken.
2 jaar geleden
Ik had het bij m’n vorige zwangerschap en nu weer. Bij de vorige zwangerschap rond een week of 20 pas gevoeld. Nu voel ik heel af en toe wat plopjes, maar weet niet of het van het kindje of van m’n darmen komt 😂
Ik ga er vanuit dat het ook weer wat langer duurt voordat ik de kleine mag voelen 🥰
2 jaar geleden
Hier ook waarschijnlijk weer buikzijde. Ze zei dat hij nu zij/voorkant ligt en ze verwacht dat hij dus weer voor komt te liggen. Was bij mijn zoontje ook zo. Ik voelde hem toen zelf in mijn buik voor het eerst rond 16 weken, maar aan de buitenkant pas rond 20/21 weken en hem de rest van de zwangerschap wel gevoeld, maar inderdaad minder hevig en minder vaak dan ik had gehoopt.
2 jaar geleden
Bij m’n zoon aan de buikzijde en voelde hem met 17 weken. Nu weer aan de buikzijde morgen 14 weken en voel af en toe iets.
2 jaar geleden
Ik voel de kleine (as we speak) heel duidelijk hoor haha.
Lig al op bed op mijn rechter zij en dan voel ik de kleine heel goed.
Heb de placenta ook voor en ben nu 14+3
Voel de kleine nu meer aan de zijkant dan bij de rest van de zwangerschappen. Daar had ik de placenta allemaal achter.
Daar voelde ik de kleintjes allemaal ook rond deze periode tussen 13 a 15 weken
2 jaar geleden
Bij mijn termijnecho vertelde ze dat bij mij de placenta waarschijnlijk aan de voorkant ligt. Ben benieuwd wanneer ik de klein ga voelen
2 jaar geleden
Ik had bij mijn vorige zwangerschap een voorliggende placenta. Heb toen met 19 weken 1 keer de kleine gevoeld tijdens een spa moment. Daarna pas weer met 22 weken. De verloskundige kon nu nog geen duidelijkheid geven over hoe mijn placenta nu komt te liggen. Vandaag 12 weken.
2 jaar geleden
Ik ook bij de eerste, en nu dus weer. De eerste voelde ik echt al rond 16 weken. Nu 14 weken maar nog niks gevoeld