Hoi dames,
Ik heb een vraag. Ik ben nu 37+3 weken zwanger en zal met 38+... ingeleid worden. Deze datum krijg ik pas einde van de week te horen, omdat ze dan pas willen onderzoeken (inwendig) hoe het er allemaal voor staat voordat ze mij willen inplannen.
Ik spuit best veel insuline en weet c.q. heb gelezen dat vanaf 38 weken de placenta minder goed werkt, er een minder goede doorbloeding O2 is naar de baby toe. Ze hebben bij mij tot op heden maar 1 x zo een navelstreng controle gedaan. Nu begin ik ongerust te worden of mijn baby wel voldoende zuurstof nog krijgt en of gedachten als 'is het erg als hij pas met 38+4 ofzo zou worden gehaald'? Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Gisteren had ik de poli gebeld en de mevrouw van de verloskundige poli zei dat ik al einde van de week een afspraak heb staan en dat ik maar gewoon moet afwachten.. Ben niet per se gerustgesteld.
Ik las op Google dat je bij een loslatende placenta of gescheurde placenta wel aardig wat symptomen krijgt? Maar wat de symptomen, bij een eventuele minder goede doorbloeding kan ik niet per se vinden.
Zijn er andere dames die veel hebben moeten spuiten en alles gewoon goed is (gegaan)?