44 Reacties

vorig jaar

Wij hebben deze, officieel een tienerlamp van lampgigant.nl

vorig jaar

Wij hebben een mooie gevonden bij Karwei, hij heet Linde. Is een lamp in de vorm van bloembladeren en een soort linnen achtige stof.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Van de Kwantum

vorig jaar

Wij hebben deze van de IKEA! Geeft heel mooi zacht licht.

vorig jaar

Hoe ziet je kamer eruit qua meubels? Ik heb de hektar spots van IKEA op een dimmer, omdat ik op die manier goed licht kan krijgen op commode en kast maar dat is meer doordat de kamer ook wat donkerder is.

vorig jaar

Wij hebben voor deze gekozen ☺️

vorig jaar

Reactie op Rooslm1990

Hoe ziet je kamer eruit qua meubels? Ik heb de hektar spots van IKEA op een ...
Andere muur is oud roze ✨💖

vorig jaar

Reactie op Michèle90

Wij hebben voor deze gekozen ☺️
Heb je van deze ook een foto in de kamer? 🙈✨

vorig jaar

Reactie op AKVL

Andere muur is oud roze ✨💖
Mooie zachte kleuren, dan denk ik dat een lamp met stoffen kap of met van dat macrame er heel mooi mee staat. Alleen geen idee waar je die kan vinden.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op Rooslm1990

Mooie zachte kleuren, dan denk ik dat een lamp met stoffen kap of met van d ...
Heb nu al 4 lampen gehad en allemaal waren ze het gewoon niet of net niet 🥲😂🙈

vorig jaar

Wij hebben deze (hangt nog niet)

vorig jaar

En Little Dutch heeft ook vergelijkbare lampen, die vind ik ook schattig

vorig jaar

Reactie op Bloemke13

En Little Dutch heeft ook vergelijkbare lampen, die vind ik ook schattig
Ga ik ook even kijken! Dank je 😊

vorig jaar

Wij gaan deze kopen

vorig jaar

🥰

vorig jaar

Wij hebben deze gekocht. Moet nog worden opgehangen

vorig jaar

Ik denk dat een bamboo lamp heel leuk hierbij staat, ook vanwege de houten knoppen op de commode. Dat hebben wij ook bij de eerste in haar kamer en nog steeds heel blij mee.

vorig jaar

Deze vind ik zelf heel leuk, misschien jij ook!

vorig jaar

Wij hebben deze in het roze. Beetje tussen lichtroze en oudroze in, maar zie dat ie er nu alleen is in wit of turqoise 😭