38 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik vanish vlekverwijderaar... heeft tot nu toe bij ons z'n werk gedaan🤭

één maand geleden

Reactie op Lau en Abby

Ik gebruik vanish vlekverwijderaar... heeft tot nu toe bij ons z'n werk ged ...
(De powergel)

één maand geleden

Direct onder de koude kraan uitspoelen en handwassen met ossengal zeep, evt daarna in koud water met soda laten weken en kan daarna met normale 30 gr was mee in de wasmachine:-)

één maand geleden

Wasmiddel voor de witte was een nachtje laten intrekken. Na twee keer wassen is het weer schoon.

één maand geleden

Ossengalzeep!

één maand geleden

Meteen onder koud water uitspoelen, daarna even weken in vanish en dan gewoon wassen

één maand geleden

Ik doe de kleertjes gelijk in een emmer warm water met een schep vanish. Dit laat ik een uurtje (of soms langer als ik het vergeet) weken en dan gewoon op 40 graden in de wasmachine. Alle poepvlekken zijn er op deze manier goed uitgegaan

één maand geleden

Ik zie heel veel Vanish! Ik ga dat proberen! Danku danku! 😊

één maand geleden

Vanish en dan even voorwerken of shout spray! Werkt beiden geweldig hier.

één maand geleden

Ossengalzeep!

één maand geleden

In de zon leggen, klinkt vreemd, maar dit werkt dus echt 👌

één maand geleden

Dasty Vlekverwijderaar (witte fles, verkopen ze bij Wibra) rechtstreeks op de vlek sprayen en even inwrijven. Bij mij is het er dan zelfs op 30 graden uit 👌🏼 Eventueel kan je nog een scheutje Dasty toevoegen aan je wasmiddel.

één maand geleden

Ik gooi het altijd meteen in een emmer met water zodat het niet droogt. Als het heel erg is dan in de zon leggen na de was als het nog nat is.

één maand geleden

Ossengal icm vanish perfect

één maand geleden

Wassen en in de zon te drogen hangen. Hoeft niet eens super felle zon te zijn maar je haalt het weer wit van de lijn af. Ik gebruik wasbare luiers en die worden er weer mooi wit van als ik ze in de zon te drogen hang als die kleur er niet uit gaat

één maand geleden

Reactie op _eef

Ik gooi het altijd meteen in een emmer met water zodat het niet droogt. Als ...
Dit doe ik ook plus ossengal zeep voor de ergste vlekken, koud water

één maand geleden

Ik doe altijd direct afwasmiddel op de vlek met wat water en schrob de vlek er dan met een borsteltje uit daarna in de wasmachine en de vlekken zijn verdwenen

één maand geleden

Ik doe het gelijk in een emmer met koud water en biotex, even laten weken en dan gewoon in de wasmachine. Mocht het dan nóg niet eruit zijn leg ik het in de zon te drogen😊

één maand geleden

Dit spul werkt super

één maand geleden

Reactie op AnoniemLwd

Dit spul werkt super
Dit dus, haha. Hij voegde de foto niet toe