18 Reacties

18 dagen geleden

Ik zou een poepbroek zeker verschonen. Blijft anders alleen maar plakken en ik denk altijd : je zal het zelf ook niet leuk vinden om 4u in een poepbroek te zitten. En kans op hele rode billen .

18 dagen geleden

Mijn mening poepluier altijd direct verschonen anders kunnen de billen geïrriteerd raken en als de poep overal zit is er dan ook een grotere kans op een blaasontsteking

18 dagen geleden

Ik zou hem zeker verschonen.

18 dagen geleden

Hier verschonen we ook meteen ivm snel geirriteerde huid. Zeker nu hij last heeft van zijn tandjes en alles wat zuurder is 😅

18 dagen geleden

Ik zou hen ook verschonen want zelf zou je het ook niet fijn vinden lijkt me.🙈 Ik las ooit een artikel waarin stond dat baby's alleen snachts poepen als ze het te koud hebben. Zou dit kunnen dat hij het koud heeft? Anders zou dat eventueel een oplossing kunnen zijn dat hij snachts niet meer poept?

18 dagen geleden

Poepluier altijd direct verschonen. Je kan ervoor kiezen om de kamer warm te houden zodat hij niet wakkerder wordt van het temperatuurverschil. Ook de kamer donker houden en niet te veel tegen hem praten.

18 dagen geleden

Reactie op Aniek2307

Ik zou hen ook verschonen want zelf zou je het ook niet fijn vinden lijkt m ...
Ik vermoed van niet als ik de tog waardes volg.. maar ik zal eens een extra laagje proberen. Wie weet!

18 dagen geleden

Zou hem verschonen op bed, puppypad eronder en een heel klein lichtje naast z'n billen (bij iets op batterij wat mobiel is). Zo wordt ie ws niet heel veel wakkerder?

18 dagen geleden

Reactie op Pindakaas0904

Ik vermoed van niet als ik de tog waardes volg.. maar ik zal eens een extra ...
Onze dochter werd ook vaak wakker (Niet van poep) maar had het wel koud ondanks de TOG waarde goed zou moeten zijn. Laagte extra aangedaan en ineens sliep ze door. Dus wie weet! 😊

18 dagen geleden

Zeker verschonen tegen de rode billetjes en kans op blaasontsteking

18 dagen geleden

Wel doen ivm rode billen

17 dagen geleden

Zeker verschonen. Zou je zelf toch ook willen

17 dagen geleden

Zeker verschonen, rode billen wil je niet geven. Als het eenmaal door gaat “scheuren” 😣 Vaak poepen baby’s ‘s nachts, omdat ze het koud hebben. Misschien hier eens naar kijken?

17 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Zeker verschonen, rode billen wil je niet geven. Als het eenmaal door gaat ...
Geven = hebben

17 dagen geleden

Altijd verschonen bij poep. Kan toch geen dilemma zijn 🙈🤪

17 dagen geleden

Och ja, ik herken dat wel, die twijfel over waar je goed aan doet op zo’n moment! Zeker als je al een paar gebroken nachten achter de rug hebt😅 Toch ga ik er dan inderdaad wel maar uit om te verschonen. Al voed ik daarna wel, dus dat is een andere situatie.. Maar wat ik doe om haar niet al te wakker te maken met het verschonen, is: weinig oogcontact maken, niet tot nauwelijks praten en anders heel zachtjes, zacht licht ipv fel licht in de kamer enz. Mogelijk overbodig om te noemen maar je weet het nooit. ;)