Onze dochter is 2 weken oud
En drinkt flesjes van ongv 90/100 cc
We merken dat ze ontzettend moeiten heeft met poepen (steeds persen en vuurrood aanlopen en dan nog geen poep ) ze heeft 1 poepbroek per dag
Zou je mischien iets van een licht laxeermiddeltje mogen geven of is dat echt te gek voor een baby
Hier ook 1 per dag, dan is het ook poosje persen en rood worden, maar het is wel zacht, het komt er wel vanzelf uit en hij lijkt er voor mijn gevoel niet echt last van te hebben of dat het zeer doet zegmaar, denk je dat dat bij jullie wel het geval is?
Wij hebben destijds dezelfde problemen gehad met mijn zoontje, wat eindelijk 4 maanden lang een huilbaby was omdat hij een hele grote verstopping in zn darmpjes had. Als je naar de huisarts gaat krijg je zakjes poeder (ook soort laxeer middel dus) die je door de fles kan mengen. Ik zou wel zsm handelen als ik jou was want anders blijft het alleen maar ophopen en krijg je de verstopping niet weg, wat bij ons dus het geval was
Wij hebben dit ook gehad met onze eerste, wij zijn toen overgestapt op nutrilon omneo. Heeft ons zo erg geholpen, geen gepers meer, minder krampjes en meer poepbroekjes per dag!