46 Reacties

茅茅n maand geleden

Dinsdag gehad en hij beeft nergens last van gehad! Dinsdag nacht zelfs voor het eerst doorgeslapen 馃槀馃憦馃徏

茅茅n maand geleden

Afgelopen dinsdag de tweede gehad en beide keren niks van gemerkt

茅茅n maand geleden

Vorige week maandag het vaccin gehad en ze heeft hier tot nu toe geen last van gehad!馃馃徎

茅茅n maand geleden

Afgelopen week heeft mijn zoontje de eerste ronde gehad, hij vond de druppels echt heerlijk!馃槀 De 2 dagen erna had hij een paar keer wat dunne ontlasting en voor mijn gevoel iets meer krampjes, maar alleen 's avonds en dan zakte het na 10 minuutjes ook weer weg. Hij wilde wel veel vaker drinken, ook snachts (de hele nacht om de 2,5 uur ongeveer 馃馃樀) maar dat was vooral voor mij een beetje afzien... Verder heeft hij er niet zoveel last van gehad. Het was na een dag of 2 ook weer over.

茅茅n maand geleden

Vandaag heeft ze voor de 2e keer haar vaccinaties gehad. De Rota vaccin heb ik weg gelaten. De arts was het er met me over eens. Heel veel mama鈥檚 hebben baby鈥檚 met klachten.

茅茅n maand geleden

Oliver vond de druppels juist helemaal niks. Daarna lang geslapen. Savonds wat aan de dunne, maar niet extreem. Wat meer last van krampjes. Maar niet erger dan tijdens zijn piek van 6weken. Dat was donderdag.(De druppels) Dat was ook de hoogtepunt , dag erna werden de krampen minder in de avond. Beetje meer scheetjes in de ochtend. En vandaag lijkt alles 'normaal' te gaan. Zover het kan bij een baby 馃槄