209 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb geen ervaring maar fijn dat je het als zo positief ervaart en dit deelt! Heel veel succes en hopelijk mogen jullie gauw jullie kindje verwelkomen 😍
4 maanden geleden
Ze hebben rond 9 uur infuus geprikt. Inmiddels voor de tweede keer opwekkers verhoogd, er lijkt nu iets te beginnen. Wij gaan voor 24-06-24!
Fijn dat jullie het als positief ervaren. Ben er heilig van overtuigd dat het echt wel meetelt hoe je er zelf in staat ☺️ Had dit ook niet verwacht, wil normaal altijd echt OVERAL controle over houden, maar nu laat ik het maar op ons af komen.
4 maanden geleden
Heel fijn dat je dit topic bent begonnen! Ik had aanvankelijk echt een vervelend gevoel bij een inleiding maar de afgelopen weken heb ik weer een positief beeld kunnen vormen.
Zojuist is mijn ballonnetje geplaatst, nog even aan de CTG en dan weer naar huis. Heel benieuwd naar hoe de dag gaat verlopen.
Heel veel succes vandaag @SNL93 ik denk aan je 😊
4 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Het ligt aan de ligging van je baarmoeder en hoe week je baarmoedermond al ...
Ja ik vind dat beide kanten er mogen zijn en vind het zelf ook fijn ze beide te lezen.
Ik heb er met mijn stomme hoofd niet bij stilgestaan dat dit alles natuurlijk met een eendenbek gebeurt...😅
Ik heb endometriose en alles is extreem gevoelig daar, dus een eendenbek is bij mij al ontzettend pijnlijk, ongeacht mijn ademhaling en wat er gaat gebeuren...🥹
Maar goed, fijn om alle ervaringen hier te lezen, we gaan t zien...😊
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ja ik vind dat beide kanten er mogen zijn en vind het zelf ook fijn ze beid ...
Pfoe ik had daar ook even geen rekening mee gehouden. Ik heb vorig jaar baarmoederhalskanker gehad en ben daardoor vrij getraumatiseerd geraakt door de behandelingen rondom mijn baarmoeder. Eendenbekken, toucheren, strippen en inleiden zijn mijn grootste nachtmerrie. Maar ik probeer positief te blijven en wie weet krijg ik door de bevalling juist wel een positieve(re) ervaring met de bovenstaande handelingen😬.
4 maanden geleden
Reactie op SNL93
Ik had nog geen ontsluiting en het volledige ‘tuutje’ was nog niet verstrek ...
Ik ben het wel eens dat je het met bepaalde ademhaling beter kan opvangen maar als je baarmoeder ongunstig ligt, doet het echt veel meer pijn dan bij een ander…
Ik heb verschillende ingrepen gehad (HSG, SIS echo, fertiliteitbehandelingen, verschillende keren spiraal, hysteroscopie) en dus helaas was ervaring rond die baarmoedermond. Bij mij ligt m’n baarmoeder diep en gekanteld en helaas bij ingrepen heel wat tranen gelaten.
Ik hoop onwijs natuurlijk dat inleiden voor mij anders zal zijn maar ik gok dat dit echt niet het geval zal zijn…
Wél super fijn dat jij zo’n ervaring hebt! Zoals ik al zei: ik hoop echt dat het voor mij ook zal meevallen. We weten het over een paar weekjes!
Succes in elk geval! You’ve got this 💪🏼🍀
4 maanden geleden
Reactie op SNL93
Haha ja ik ga mijn best doen, maar als ik onder mijn ervaring om iedereen w ...
Dit is overigens niet mijn bedoeling geweest. Ik denk alleen dat het voor anderen goed is om te lezen dat het ook kan tegenvallen en daar rekening mee te houden.
Zoals ik al zei: ben voor jou super blij dat je zo’n positieve ervaring hebt! ☺️
4 maanden geleden
Reactie op SNL93
Nouuuu alweer goed nieuws! 07:45 hebben ze 3-4 cm ontsluiting gevoeld, ball ...
Heel veel succes
4 maanden geleden
Ons kleine meisje is geboren 38 uur na het plaatsen van de ballon! Ik zal jullie het allemaal nog vertellen, maar voor nu zijn we lekker thuis en vooral rustig aan het herstellen. Het belangrijkste is dat ze gezond is en JA allemaal, ik kan het beamen, alle clichés zijn waar en het is het meer dan waard. Iedereen kan dit 🤍🤍🤍