209 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Bij mij wordt dinsdag een ballon geplaatst (ik moet om 09.00 uur bellen en ...
Bij mij ook morgen alleen ik mag naar huis als het goed is, hopelijk verloopt het voor ons een beetje vlotjes
4 maanden geleden
Ik moet me morgen ook melden voor inleiden. Ze gaan nog bekijken of het met ballon gaat of met pilletjes. En dan afwachten hoe het zich ontwikkelt. Ik geloof dat ze ervan uitgaan dat het wel een paar dagen gaat duren omdat ik nog geen ontsluiting heb en hij nog niet is ingedaald.
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Oepss sorry ben een dag te vroeg haha kwam al kijken of je een berichtje had gestuurd hier 😉🤣
4 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Ik moet me morgen ook melden voor inleiden. Ze gaan nog bekijken of het met ...
Bij mij hebben ze vandaag gevoeld, had ook geen ontsluiting maar wel ingedaald, ze zeide kan woensdag maar kan net zo goed ook morgen al beginnen
4 maanden geleden
Hieronder mijn ervaring met de ballon tot nu toe:
10:00 uur aan de ctg
10:30 uur werd de ballon geplaatst
Tot 11:00 uur aan de ctg en daarna naar huis
Het plaatsen van de ballon viel heel erg mee. Het enige wat ik een beetje vervelend vond was de eendenbek. Zodra de ballon is geplaatst en gevuld voel je er niks van. Binnen 1 uur na het plaatsen kreeg ik pijnlijke krampen (geen idee of het weeën waren). De krampen zijn om 16:00 uur afgezakt tot nu (23:10 uur).
Morgenochtend moeten we ons om 06:30 melden en hopen dat er al ontsluiting is zodat ze de vliezen kunnen breken 🤞
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ben je inmiddels in het ziekenhuis? 😊
4 maanden geleden
Reactie op PaulinaP
Hieronder mijn ervaring met de ballon tot nu toe:
10:00 uur aan de ctg
10: ...
Heel veel succes vandaag
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ben je inmiddels in het ziekenhuis? 😊
Ja! We moesten om 10.00 uur binnen zijn. Rond 10.30u is de ballon geplaatst en nu is het afwachten, de rest van de dag.
Na het plaatsen had ik wel flinke menstruatiekrampen, maar dat was na een uurtje / 1,5 weer over. Het is nu alleen nog vervelend als ik moet plassen..
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ja! We moesten om 10.00 uur binnen zijn. Rond 10.30u is de ballon geplaatst ...
Nou bij mij zit ie ook sinds 9:30, wat een gedoe dat plassen zeg
Ook geen krampen oid wel bloedverlies😩
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ja als ik opsta om naar de wc te lopen voelt het alsof ik een verzakking he ...
Ja ik ben er ook maar bij gaan liggen, zitten is ook niet echt comfortabel met die slang 😵💫
Had je ook bloedverlies ?
4 maanden geleden
Succes allebei, hopelijk wordt het ongemakkelijke snel minder. Bij twijfel over het bloedverlies zou ik even het ziekenhuis bellen, ik had dat niet bij de eerste
4 maanden geleden
Reactie op Daniiela1993
Succes allebei, hopelijk wordt het ongemakkelijke snel minder. Bij twijfel ...
Ja ik had het meteen al in het ziekenhuis bij het plaatsen van de ballon, toen zei ze wel dat het normaal was maargoed bloed is nooit fijn haha
Dankje!
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ja! We moesten om 10.00 uur binnen zijn. Rond 10.30u is de ballon geplaatst ...
Ohhh bij mij zit ie nu ook, ik lig nu aan de 2e ctg, dus ben erg benieuwd als ik ga staan ja 🫣🤣
Hier gelukkig geplaatst zonder eendenbek!🥳 Wel nog steeds maar 1cm en deze gyn zei ineens dat ie nog niet helemaal goed ingedaald ligt....😬 Wel ingedaald, maar niet vast, ze kon zijn hoofd nog omhoog duwen 😵💫 Dat had ik niet helemaal verwacht...
Al met al was t minder pijnlijk dan ik dacht (of gewend ben ivm endometriose). Ze vonden ook dat ik t supergoed deed, maar ik heb helaas veel erger meegemaakt 🥲
Nu afwachten hoe de nacht zal zijn en dan morgen hopelijk knallen!😂
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ohhh bij mij zit ie nu ook, ik lig nu aan de 2e ctg, dus ben erg benieuwd a ...
Jij ook succes!
Had ook zonder eendenbek, had 2 cm maar baarmoedermond lag nog naar achter, hopelijk zijn we er morgen alle 3 vanaf 🥳
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ohhh bij mij zit ie nu ook, ik lig nu aan de 2e ctg, dus ben erg benieuwd a ...
Ik deed het ook heel goed zeiden ze, maar inderdaad, ook een heel traject gehad vooraf. Dus een eendenbek en 3 artsen die tegelijkertijd staan te kijken / voelen / inbrengen is inderdaad (helaas) niets nieuws. Wel een soort van fijn dat we er nu toch de vruchten van plukken, dat waar we vandaan komen helpt met ontspannen. Dan hebben we er gelukkig toch nog iets aan gehad 💪🏻
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nee dat heb ik niet, maar het hoort er wel gewoon bij zeiden ze tegen mij v ...
Ja het valt ook wel mee hoor, en merk je al wat?