209 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik deed het ook heel goed zeiden ze, maar inderdaad, ook een heel traject g ...
Ja precies, zo dacht ik ook!
Hij zit er hier nu iets van 2.5 uur in en lig echt te creperen op bed van de pijn🥹 op de ctg al regelmatige krampen, maar ze worden tot nu toe alleen maar erger ipv minder. Ik kijk t nog wel ff aan, want wil eten en voetbal kijken😂
4 maanden geleden
Reactie op Babynummer2-2024
Ja het valt ook wel mee hoor, en merk je al wat?
Nope.. Voelt gewoon alsof ik ongesteld ben en moet poepen met vlagen 🤭 Soms trekt het even helemaal weg maar dan komen de menstruatiekrampen eigenlijk vrij snel weer terug. Geen idee of dit een soort voorweeën zijn oid want ik lig niet aan de CTG, dus ik schrijf het voor nu maar gewoon weg als 'krampen' 🤷🏻♀️
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nope.. Voelt gewoon alsof ik ongesteld ben en moet poepen met vlagen 🤭 Som ...
Haha fijn he dat afwachten….
Ja hier ook geen last, had wel krampen etc verwacht maar eigelijk over het algemeen niks 🤷🏼♀️
Zou willen dat dat vervelende ding er uitviel hahaha
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nope.. Voelt gewoon alsof ik ongesteld ben en moet poepen met vlagen 🤭 Som ...
Ja ik zou nu ook wel een ctg willen 😂 Om de 3.5 min krampen met harde buiken, de weeëntimer zegt dat ik nu naar het zkhs moet hahahaha (ik vind t altijd grappig hoe dramatisch die app is). Ik kan nog wel praten tijdens die krampen/weeën/harde buiken of whatever het is. Maarja dan krijg je weer dat ik misschien daarin gewoon een hogere pijngrens heb dan gemiddeld 🤷🏻♀️ Mn man zei al, we gaan pas bellen na een uur, want dat zeiden ze (een uur lang elke 5 min). Hij heeft voor de verandering goed opgelet en onthouden wat er werd gezegd 😂👌🏼
4 maanden geleden
Haha fijn he dat afwachten….
Ja hier ook geen last, had wel krampen etc ver ...
Nou echt hoor, zwanger raken, zijn en dan bevallen is 1 grote waiting game he...🙄🥲
Hebben jullie een broek oid aan? Ik heb gewoon mn oma onderbroek en pyjamabroekje aan, maar zo merk ik natuurlijk niet of die eruit komt 🤣 straks maar even naar de wc strompelen (ja alsof ie er nu al uit is hahaha)
Weeen (zo noem ik ze maar gewoon) worden wel nog steeds pijnlijker en qua wáár het zeer doet, breidt zich nu ook uit... Ben heel benieuwd of dit dan nog weer weggaat uiteindelijk of echt door gaat zetten.
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ja ik zou nu ook wel een ctg willen 😂 Om de 3.5 min krampen met harde buik ...
Niet om je bang te maken maar…
Bij mn vorige bevalling kreeg ik lichtelijke buikpijn, die was overigens wel spontaan.
Ging ook voor de grap timen want het was eigelijk prima te doen.
App zei ook ga nu naar het ziekenhuis en ik lachte het toen ook weg,
Uiteindelijk bleek ik dus wel degelijk 7 cm te hebben en weeën en heb ik NET het ziekenhuis gered ipv een autobevalling 🫣
Besloot na die meldingen toch maar de vk te gaan bellen en die schrok toen ze binnen kwam binnen een kwartiertje, moesten racen 😂
Heb al met al 2,5 uur die “buikpijn” gehad en 45 min geperst 😂
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Heb nu wel (bruin) bloedverlies. Voel me verder nu niet anders..
En ik bes ...
Ja dat viel me net ook op, net een steen,
Heb net gebeld omdat t bloedverlies iets meer werd met kleine stolseltjes maar was normaal zei ze
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Nou echt hoor, zwanger raken, zijn en dan bevallen is 1 grote waiting game ...
Hier idd ook oma onderbroek en pyjamabroek, al een paar keer de moed verzameld naar de wc te stompele in de hoop dat ie eruit viel maar helaas 😂
4 maanden geleden
Niet om je bang te maken maar…
Bij mn vorige bevalling kreeg ik lichtelijke ...
Oh lord hahahaha. Nou ben maar voor de zekerheid naar de wc gegaan en dat ging moeiteloos en zonder weeen🥲 hij zit er ook nog gewoon in, dus helaas 🤣 dus denk dat t dalijk weer afzakt en niet doorzet, zit nu inmiddels al 10 min tussen 🤦🏻♀️
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Oh lord hahahaha. Nou ben maar voor de zekerheid naar de wc gegaan en dat g ...
Noujaaaa ik ga liggen en er komt er gelijk een🤣
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Oh lord hahahaha. Nou ben maar voor de zekerheid naar de wc gegaan en dat g ...
Hopelijk zet het voor je alsnog door en heb je net zon droombevalling uiteindelijk zonder opwekkers en al het gedoe,
Want al ging het suuupersnel, vond het echt een superbevalling en toen viel het me echt 100 procent mee 😂
4 maanden geleden
Hopelijk zet het voor je alsnog door en heb je net zon droombevalling uitei ...
Ja de vorige keer duurde van 1e wee tot eind 19 uur, dus ik tegen voor alles wat minder is dan dat 🤣
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ja de vorige keer duurde van 1e wee tot eind 19 uur, dus ik tegen voor alle ...
Haha dat snap ik! Benieuwd hoe het er over een paar uur of morgen bij ons 3 voorstaat 🥵
4 maanden geleden
Haha dat snap ik! Benieuwd hoe het er over een paar uur of morgen bij ons 3 ...
Jaaaa wie zal er het eerst bevallen! 😁
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Jaaaa wie zal er het eerst bevallen! 😁
Heb wel t idee dat die ballon aan t zakken is nu, mn koortje lijkt langer te worden na elk wc bezoek 🥳😂