209 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Hey, ik heb vanochtend ook een ballonnetje gekregen. Nu probeerde ik net ev ...
Mocht je naar huis? Dan zou ik gewoon even bellen.. Ik moest in het zkh blijven dus ik kan al m'n vragen hier gewoon stellen. Maar ik zou niet met m'n twijfels rond blijven lopen
4 maanden geleden
Reactie op Babynummer2-2024
Heb wel t idee dat die ballon aan t zakken is nu, mn koortje lijkt langer t ...
Dat idee heb ik dus ook! Ik stond net op en dacht Ohh!! Maar hij zit nog, alleen heb ik idd het idee dat het slangetje wel langer is! Het bungelt meer dan eerst, mn man zegt t nu ook! Alleen als ik dus sta en loop heb ik minder vaak weeen en minder intens, zodra ik zit of lig komt t weer 😂 Nog steeds niet gebeld, twijfelkont. Zo maar doen, want ik weet ook niet of ik nou wel of geen insuline moet spuiten. Ze zeiden; de avond van je ballonnetje voor t laatst en anders zodra je weeen krijgt niet meer. Duidelijk👌🏼😂
4 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Hey, ik heb vanochtend ook een ballonnetje gekregen. Nu probeerde ik net ev ...
Ik denk t niet, hoor! Want dan zou je de baby ook verder kunnen duwen tijdens het poepen 😁 Als je hem wel verder naar beneden hebt geduwd, is dat gewoon doordat hij zn werk doet en dan zal t ook niet erg zijn 😊 je kunt hem niet je baarmoedermond uit duwen als die baarmoedermond daar zelf niet klaar voor is 😊
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Dat idee heb ik dus ook! Ik stond net op en dacht Ohh!! Maar hij zit nog, ...
Hier zit ie ook nog en ben echt voorzichtig aan het doen, maar ohhh wat zou ik graag willen dat ie in de wc viel haha,
Hier begint er wat rugpijn op te komen en af en toe wat flauwe kramp,
Zou gewoon even bellen als ik jou was, liever keer teveel dan te weinig !
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Net weer een uurtje ctg gehad, ze zag inderdaad 'activiteiten' maar ja, wat ...
Spannend! Had je al wat ontsluiting bij het plaatsen?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nope, althans.. Daar hebben ze niets over gezegd toen 🤷🏻♀️
Oeh ben benieuwd dadelijk na je ballon dan !
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Net weer een uurtje ctg gehad, ze zag inderdaad 'activiteiten' maar ja, wat ...
Oh ja jij moest blijven natuurlijk! Had ik eigenlijk wel fijner/makkelijker gevonden.
Net gebeld en eerst lacht ze me zowat uit; haha nou als ik jou zo hoor, denk t niet hoor. Ik denk dat het een reactie is op de ballon... ik moest eraan trekken en hij bleef gewoon zitten 😂 Vraagt ze; hoe lang duren ze? 50 sec. Oh dat is wel lang ja. En hoe vaak? Om de 4.5 minuut ongeveer. Ah oke, nou anders kom je gewoon even zodat we je kunnen beoordelen, leggen we je weer even aan de ctg .
Dus ik, ja maar als t voorweeen zijn, kan ik daarna weer naar huis.... we zitten hier met een peuter die op het punt staat te gaan slapen en wonen niet om de hoek🤦🏻♀️
Maarja het moet maar I guess? Ik kan me ook niet voorstellen dat ik hier vanavond rustig doorheen slaap☀️
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Oh ja jij moest blijven natuurlijk! Had ik eigenlijk wel fijner/makkelijker ...
Ohja, 3.5 min met haar aan de telefoon gezeten en toen ze ophing kwam er weer een wee...😂😂
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ohja, 3.5 min met haar aan de telefoon gezeten en toen ze ophing kwam er we ...
Zal je net zien, en ben je er al overuit wat je gaat doen?
Hier beginnen er wat pijnlijkere krampen te komen af en toe
4 maanden geleden
Zal je net zien, en ben je er al overuit wat je gaat doen?
Hier beginnen er ...
Goed nieuws, we waren rond half 11 in het ziekenhuis en mogen blijven🥰 Ballonnetje heeft zn werk al gedaan, 3 a 4cm, dus die kon ze er zo uithalen! Hij lag er gewoon los in hahaha. Nu wachten of het doorzet, dan komen ze rond half 3 weer toucheren en anders morgenochtend alsnog inleiden. Maar we hoeven gelukkig niet tussendoor naar huis! 😁
Volg dus altijd je gevoel he, laat je niet gekmaken door verpleegsters die je aan de telefoon uitlachen, omdat je niet klinkt alsof je crepeert...🫣😂
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Goed nieuws, we waren rond half 11 in het ziekenhuis en mogen blijven🥰 Bal ...
Super fijn! Wij waren om 12 uur in het ziekenhuis, regelmatige krampen en ook mijn ballon lag los, dus is eruit gehaald!
Wat een opluchting haha
Nu aan de ctg weer om te kijken of de weeen blijven komen.
Helaas is het druk hier en maar 1 verloskundige aanwezig dus weet nog niks over ontsluiting of t vervolg want ze is 2 bevallingen aan het doen op het moment, dus we wachten af haha
4 maanden geleden
Super fijn! Wij waren om 12 uur in het ziekenhuis, regelmatige krampen en o ...
Nou, top! Zul je dus zien dat ze er niet zomaar uitvallen he!
Jeetje wat een drukte ja, hier valt t geloof ik wel mee. Nou, slaap lekker als t nog lukt en zet m op he!! 🤩💪🏼🤍
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Nou, top! Zul je dus zien dat ze er niet zomaar uitvallen he!
Jeetje wat e ...
Hier ook 3 a 4 cm!
Slapen zal ‘m niet worden maarja goed doel he !
Jij ook succes 💕
4 maanden geleden
Hier ook 3 a 4 cm!
Slapen zal ‘m niet worden maarja goed doel he !
Jij ook ...
Ik heb zowaar geslapen hahaha, pure uitputting en ieder uur wakker, maar tis nu 6.30 geweest en geen wee te bekennen🫣 Dus zal gewoon het originele stappenplan worden denk ik😂
4 maanden geleden
Ontsluiting moeten ze hier nog checken, maar lig alweer aan de ctg. Lang leve ziekenhuisritme 😂. Was bang dat de monitor zou zeggen dat er nog niks aan de hand was, maar hij slaat een stuk hoger uit dan gister. Dus m’n lichaam is (zoals ik al dacht) in ieder geval iets aan het doen. Hoop dat ze me dan nog even gunnen voor ze aan stappenplan vliezen breken en weeenopwekkers beginnen. Al laat zijn ritme wel weinig variatie zien, dus misschien is het ijdele hoop…
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Mijn ballon was er ook zo uit. Maar verder hebben ze gisteren niets meer ge ...
Ik volg je verhaal via dit topic en het valt me op dat het allemaal zo lang duurt bij jou. Vanuit de acties vanuit het ziekenhuis dan he, niet vanuit jouzelf. Lijkt me toch best slopend om vrij lang bezig te zijn met het voorbereiden op de bevalling. Kan me voorstellen dat je ook niet meer zo rustig slaapt in de tussentijd 🙈ik zou er onrustig van worden
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik volg je verhaal via dit topic en het valt me op dat het allemaal zo lang ...
Nou, ik wilde er zelf al niet over klagen in het zkh, maar ik ben al 24 uur binnen en behalve 1 a 2 cm ontsluiting is er nog precies helemaal niks gebeurd... Ik krijg nu tabletjes om de baarmoedermond wat weker te maken, en dat komen ze over 4 uur checken. Als het dan niet week genoeg is krijg ik nieuwe pilletjes, wéér 4 uur wachten, enzovoort