209 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou, ik wilde er zelf al niet over klagen in het zkh, maar ik ben al 24 uur ...
Misschien heb je het al gezegd hoor, maar waarom mocht je niet naar huis na het plaatsen van de ballon?
4 maanden geleden
Hi mommies to be,
Ik ben ook gisteren ingeleid. Hierbij mijn tijdlijn:
2 juli
- 10.00 uur CTG
- 11.15 uur plaatsing ballon > Voelde wat ongemakkelijk en naar, maar deed geen pijn
- 11.20 uur CTG
- 12.00 uur naar huis
- De hele dag onregelmatige krampen
- 22.45 uur slapen
3 juli
- 07.00 uur gebeld, 08.00 uur gemeld in het ziekenhuis
- 08.19 uur CTG
- 08.55 uur inwendig onderzoek. Ballon nog niet voldoende werking gehad
- 09.00 uur verder aan CTG
- 10.00 uur naar huis met hetzelfe ballonnetje er nog in.
Nu moet ik morgenochtend weer terug komen en hopelijk valt het ballonnetje tussendoor uit. Mocht het morgen nog niet voldoende gewerkt hebben, dan starten ze met medicatie om het allemaal wat te weken.
Iemand tips om ontsluiting met het inhebben van de ballon te bevorderen? 🤞🏽😁
Succes allemaal, wij vrouwen kunnen dit!! 💥💪🏽
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Geen idee, dat was niet eens bespreekbaar.. Ik word ingeleid wegens te hoge ...
Oké. Ja soms snap je het niet hoe ziekenhuizen denken. Je zou denken als je naar huis gaat je ontspannender bent en het sneller zou gaan. In zo’n ziekenhuis lig je toch niet lekker en ontspannen.
Succes nogmaals. 1 deze dagen heb je je kindje in je armen.
Hier sinds gister harde buiken. (Voelde pas toen dat het een harde buik was, heb ze al veel langer🙈)
En vanmorgen leek het iets van de slijmprop. Spannend allemaal.
Bij m’n eerste waren eerst mn vliezen gebroken en verder niks, dus dit is nieuw voor mij.
4 maanden geleden
Ik ben er ook wel ff totaal klaar mee eigenlijk. Ik kan niet stoppen met huilen.. Vind mezelf even echt héél zielig nu. Infuus prikken mislukte dus ik heb 6 pleisters en 1 infuus inmiddels, alles gaat fakking traag en ik had eigenlijk verwacht dat ze vanochtend m'n vliezen zouden breken. Ik lig niet meer lekker maar als ik ga rondlopen en naar beneden ga wil ik alleen maar roken dus ik verplicht mezelf een soort van om op m'n kamer te blijven. Ik mis m'n moeder. Waarom ben ik degene die dit moet doen (😅🤣) Het schiet gewoon niet op en ik wil dat het allemaal sneller gaat. Of nog even slapen, 1 van de 2. Maar ja ze komen hier elk half uur binnen, ctg goed doen, lust je nog koffie, heb je nog wat nodig, ctg weer goed doen. Echt rust krijg je hier ook niet. Heb echt even een baalmoment nou. 😭
4 maanden geleden
Mag ik vragen hoeveel weken jullie zijn? Ik krijg vanavond te horen bij de groeiecho of ze me ook willen gaan inleiden, ben nu nog 35+1
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik ben er ook wel ff totaal klaar mee eigenlijk. Ik kan niet stoppen met hu ...
Ja maar dat mag ook hè. Ervan balen en het even niet meer willen.
Je bent moe, in onzekerheid, en het is spannend.
En een potje janken hoort erbij vooral niet inhouden.
En je kan toch vragen van kan ik nu even een uur of 2 slapen?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Stuur jou een hele grote digitale knuffel. Jij kan dit mama! Het lange wachten zit er nu echt bijna op en heeeeel snel heb jij jouw kleintje dan eindelijk in je armen. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Wat vervelend dat het allemaal niet echt op gang komt bij je 😞
Kan me goed indenken dat je echt even een baalmomentje hebt. Hebben ze niks gezegd over het breken van de vliezen dan? Die tabletjes elke 4 uur geeft ook niet echt perspectief over hoelang je moet wachten voor andere stappen, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik duim voor je dat het nu allemaal beter gaat. Ik snap je helemaal. Bij de eerste ingeleid en totaal 3 dagen geduurd en toen alsnog een keizersnede aangezien het niet opschoot. Heel veel sterkte nog 🥰
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou ik snap het helemaal hoor, het schiet allemaal voor geeb meter op, het gaat maar fout en langzaam... Pfff meid ik heb heel erg met je te doen, hele dikke knuffel vanaf hier!!🤍
4 maanden geleden
Nou, toen straks even paniek want de hartslag van die kleine kelderde ineens, dus panic button, iedereen op m'n kamer.. Nu zijn ze hem extra goed in de gaten aan het houden, continue aan de CTG, blijkbaar zakt zijn hartslag steeds een beetje als ik een wee (of iig baarmoeder-activiteit heb).
Óf hij zat met z'n navelstreng te spelen 😅🤣
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Nou, toen straks even paniek want de hartslag van die kleine kelderde ineen ...
Ohhh dan zul je zelf ook wel even geschrokken zijn! Hopelijk is het dadelijk weer beter en komt de kleine snel! 🍀🍀🍀
Veel succes ik denk aan je 😊
4 maanden geleden
Reactie op Momtobe082024
Ohhh dan zul je zelf ook wel even geschrokken zijn! Hopelijk is het dadelij ...
Ja én ik was pas net gestopt met huilen dus toen begon ik weer opnieuw én kon ik wéér niet stoppen 🤭 heb rond half 6 weer een nieuwe check om te zien ofer voldoende ontsluiting is dus ik ben benieuwd of die pilletjes hun werk hebben gedaan 🤞🏼
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ja én ik was pas net gestopt met huilen dus toen begon ik weer opnieuw én k ...
Ik duim voor je en leef met je mee!!!!💙
4 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Mag ik vragen hoeveel weken jullie zijn? Ik krijg vanavond te horen bij de ...
Iedereen hier is in Juli uitgerekend :) (geboortegroep juli)
4 maanden geleden
Reactie op Koekoeksklok
Iedereen hier is in Juli uitgerekend :) (geboortegroep juli)
Dat snap ik, ik ben zelf begin augustus uitgerekend maar kans is groter dat het in Juli zal plaatsvinden wegens inleiden. Vandaar dat ik ook in deze groep mee spiek.
4 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Dat snap ik, ik ben zelf begin augustus uitgerekend maar kans is groter dat ...
Oh zo ja dat snap ik. Volgens mij wisselt het nog rondom de inleidingen hoe ver ze zijn. Ik word volgende week ingeleid en ben dan iets verder dan 39.
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
En en en ?? Hopelijk gaat het zo toch snel. Die dagen in het ziekenhuis vond ik echt lang duren vorige keer..
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Hopelijk schiet het nu op, hebben ze je vliezen kunnen breken en heb je binnen afzienbare tijd je kleintje eindelijk in je armen 🥰 succes en we horen het allemaal graag 🙊🙈