209 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Heeeeeeeeeel goed nieuws! Vanochtend om 04.55 uur bevallen!
Om 01.15 brake ...
Gefeliciteerd.🥳🥳🥳
4 maanden geleden
Reactie op Babynummer2-2024
Hee dames ik ben uiteindelijk vannacht om 5:50 al bevallen.
Vanaf 3 uur gel ...
Ahh nee meis wat heftig zeg!!!
4 maanden geleden
Dankjewel allemaal 😘
Ja t is een moeilijke situatie vooral omdat ik niks v ...
Sorry, per ongeluk al verzonden haha.
Alsnog van harte gefeliciteerd, natuurlijk!!🤍 En jij heeeeel veel beterschap de komende periode😘😘
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Om 01.15 brake ...
Jaaaaaa jeetje wat een verhaal, wat een rollercoaster!! Gefeliciteerd!!😘🤍
4 maanden geleden
Ik had hier en daar wel al ergens gereageerd, maar zelf nog even niks gedeeld ivm bekenden op het forum 🤣
Maar ook hier al beschuit met muisjes gegeten, uiteindelijk 3 juli om 13.48 na 3x persen in 7 minuten is onze zoon geboren! 🥰💙 Inmiddels goed en wel thuis, we moesten 12 uur blijven voor glucosecontroles ivm zw diabetes, dat had werkelijk niemand ons verteld in al die maanden...🥲
Maar goed, ze waren allemaal prima en op het slaapgebrek na gaat het met mij gelukkig ook goed. Bevalling was het tegenovergestelde van die van onze dochter, dus moet dat ook even laten bezinken😂
Hopelijk snel meer positieve ervaringen met het ballonnetje en meer mooie aankondigingen de komende tijd! 🥰
4 maanden geleden
Ik lees dit topic al een tijdje mee omdat ik ook een ballon krijg vandaag, zo spannend allemaal als ik dit zo lees! 🥹
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ik had hier en daar wel al ergens gereageerd, maar zelf nog even niks gedee ...
Jij ook gefeliciteerd! 💙 heb je wel een fijne bevalling gehad? Omdat het tegenovergesteld was.. En inmiddels thuis?
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Om 01.15 brake ...
Jaaaa gefeliciteerd! Daar is hij dan 💙
4 maanden geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Jij ook gefeliciteerd! 💙 heb je wel een fijne bevalling gehad? Omdat het t ...
Dankjewel! Ja ik ben er nog niet helemaal over uit of het een fijnere bevalling was of niet...🫣
Bij onze dochter duurde alles veeeeel langer, dit duurde vanaf het infuus tot hij eruit was nog geen 4 uur 😵💫😂
Het klaarmaken en regelen van het morfinepompje duurde langer dan ik hem heb kunnen gebruiken...🤣
Dus ik weet nog even niet wat ik ervan vond, dat moet nog even bezinken. Had dit ook absoluut niet verwacht, ben echt in shock. Ook om het feit dat ik serieus 0 hechtingen heb?! En dar de kleine zo'n 500gr zwaarder werd geschat dan hij uiteindelijk is... Tis echt een tiny ventje 🥹 gelukkig ben ik ingeleid vanwege de insuline en niet obv de groei echo's, dan had ik me nu heek schuldig gevoeld!
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Dankjewel! Ja ik ben er nog niet helemaal over uit of het een fijnere beval ...
Oh wow ja ik snap je helemaal! Hoe groot is hij uiteindelijk dan? Je bent er goed vanaf gekomen zonder hechtingen!☺️
Even alles laten bezinken inderdaad, dat komt allemaal wel met de tijd 🫶🏻
4 maanden geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Oh wow ja ik snap je helemaal! Hoe groot is hij uiteindelijk dan? Je bent e ...
Hij was 3338 gram! Ze hadden hem minimaal 3700 geschat 🤷🏻♀️
Ik dacht nog Oh nee ik heb te veel maat 50, straks past ie dat allemaal niet... Maar hij heeft nu een prenatal pakje aan wat ie voorlopig nog wel past, lekker ruim 🤣
4 maanden geleden
Hee dames ik ben uiteindelijk vannacht om 5:50 al bevallen.
Vanaf 3 uur gel ...
Wow wel hele snelle bevalling dan als je 03.00 uur snachts bedoeld.
Wel heftig. Ik heb bij mijn eerste dochter hetzelfde gehad qua placenta die niet los ging. Ik was thuis bevallen en moest met spoed naar ziekenhuis toe. Onderweg is die half losgeraakt en daarna operatief verwijderd. Was intotaal 5 liter bloed verloren en volgens mij 2 zakjes bloed gekregen.
Hoop niet dat het nu nog een keer gebeurd maar moet nu in ziekenhuis bevallen ivm wat er is gebeurd. Ben nu 39+5
4 maanden geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Ik lees dit topic al een tijdje mee omdat ik ook een ballon krijg vandaag, ...
Succes vandaag😀🍀
4 maanden geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Hoe gaat het??
4 maanden geleden
Reactie op Mirimiri
Wow wel hele snelle bevalling dan als je 03.00 uur snachts bedoeld.
Wel he ...
Jaa 3 uur snachts inderdaad, heb 2 hele snelle bevallingen gehad haha.
Oh pff en duurde je herstel lang daarna? Ik ben nu wel thuis maar voel me verre van fit
Ja beter dat je dan in het ziekenhuis bevalt, kans is klein dat je nog een keer die pech hebt maar dan ben je er iniedergeval al!
Spannend !
4 maanden geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Heel veel succes vandaag/vanavond en morgen!! 💪🏼😘