Ik ben vandaag om 11:45 gestript en dit was alleen een beetje gevoelig je moet echt ontspannen zijn en letten op je ademhaling dan komt het goed , ik had menstruatie achtige krampen tot ong 16:00 om 16:14 ben ik de slijmprop verloren , en ging ik even wandelen ik was rond 18:00 even in slaap gevallen tot 20:00 en toen begon het heel erg te rommelen en ging ik even op de skippybal bal zitten beetje bewegen kruik en paracetamol genomen , uit eindelijk om 21:45 plonsje water met wat bloed wat vruchtwater is en om 22:45 weer een plonsje water met wat bloed , nu lekker wandelen zodat de weeën goed op gang komen 🥰
Ik was 41 weken en om 14:30 gestript. Toen ‘s avonds om 9 tot 23u weeën die geen zeer deden. In slaap gevallen. Daarna om 1:08 wakker van wel een iets pijnlijke wee en toen begon het. Uurtje later toch echt ziekenhuis moeten bellen want ze waren intens en om de 2/3 minuten. 6:12 is hij geboren dus ging heel rap😂
Veel succes! Ik ben maandag einde middag ook succesvol gestript en na een lange periode van intense voorweeën ben ik uiteindelijk in een uur en drie kwartier bevallen 🙊
Ze heeft net met 39+6 inwendig gekeken en alles nog helemaal dicht dus niet ...
Ik ben vandaag ook 39+6 en kon ook niet gestript worden! Maar vriendin is acupuncturist en heeft hierna een acupunctuur behandeling gegeven die voor ontsluiting kan zorgen. Ik ben heel benieuwd…
Afgelopen maandag zat alles nog dicht bij me, vandaag poging 2 gehad en ik had bijna 2cm ontsluiting strippen is gelukt en heel benieuwd of het nu iets gaat doen. Ben vandaag 40.6.
Dinsdag was ik precies 40 weken, had 1 cm ontsluiting en hebben ze gestript. Ben al 2 weken aan het rommelen maar zet niet door en strippen heeft ook nog niet geholpen. Vanmiddag 14:00 wordt ik weer gestript, ik ben benieuwd.. ik vond het strippen wel heel pijnlijk.
Maar na mijn eerste bevalling 4 jaar geleden vind ik beneden alles pijn doen. 🍀🤞
Oeh ik ben benieuwd, ga je het later weten? Wanneer is je volgende afspraak ...
Acupunctuur heeft geholpen want had vandaag genoeg ontsluiting om gestript te kunnen worden! Maar ze gaan sowieso na het weekend inleiden als het niet werkt.