65 Reacties

4 maanden geleden

Ah wat fijn! Spannend 😍 heel veel succes!

4 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ah wat fijn! Spannend 😍 heel veel succes!
Yess dankjewel ;)

4 maanden geleden

Ahh super fijn dit♥️ ik wil het ook gaan doen binnenkort. Hoeveel weken was/ben je? K ga ook bijna bevallen. Gaat het nu met je?

4 maanden geleden

Reactie op assshoo

Ahh super fijn dit♥️ ik wil het ook gaan doen binnenkort. Hoeveel weken was ...
Ik was 40+4 met strippen en vandaag beval ik met 40+5 ❤️ je moet gewoon echt lekker ontspannen 🥰

4 maanden geleden

Ik was 41 weken en om 14:30 gestript. Toen ‘s avonds om 9 tot 23u weeën die geen zeer deden. In slaap gevallen. Daarna om 1:08 wakker van wel een iets pijnlijke wee en toen begon het. Uurtje later toch echt ziekenhuis moeten bellen want ze waren intens en om de 2/3 minuten. 6:12 is hij geboren dus ging heel rap😂

4 maanden geleden

Reactie op coco1109

Ik was 41 weken en om 14:30 gestript. Toen ‘s avonds om 9 tot 23u weeën die ...
Jaaa ik had om 07:00 6 cm en om 08:40 10 cm 😂 lijkt wel alsof strippen het sneller laat gaan he

4 maanden geleden

Veel succes! Ik ben maandag einde middag ook succesvol gestript en na een lange periode van intense voorweeën ben ik uiteindelijk in een uur en drie kwartier bevallen 🙊

4 maanden geleden

Vandaag een strippoging gedaan maar mislukt, want alles zit nog potdicht😩

4 maanden geleden

Net gestript, eerlijkgezegd voel ik helemaal niks🙄

4 maanden geleden

Ze heeft net met 39+6 inwendig gekeken en alles nog helemaal dicht dus niet kunnen strippen. Volgende afspraak als ik 40+6 ben😵

4 maanden geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Net gestript, eerlijkgezegd voel ik helemaal niks🙄
Vorige zwangerschap gestript rond 12 uur. Merkte er ook niks van. Wel die nacht bevallen. Toeval? Geen idee. Zou het nog even geven!

4 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Ze heeft net met 39+6 inwendig gekeken en alles nog helemaal dicht dus niet ...
Strippen heeft toch pas het meeste effect vanaf 41 weken!

4 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Ze heeft net met 39+6 inwendig gekeken en alles nog helemaal dicht dus niet ...
Ik ben vandaag ook 39+6 en kon ook niet gestript worden! Maar vriendin is acupuncturist en heeft hierna een acupunctuur behandeling gegeven die voor ontsluiting kan zorgen. Ik ben heel benieuwd…

4 maanden geleden

Ik ben gestript op 40+2 om 16:00, bevalling begon om 16:45. Hij is om 00:04 op 40+3 geboren, is heel snel gegaan.

3 maanden geleden

Reactie op layla223

Ik ben vandaag ook 39+6 en kon ook niet gestript worden! Maar vriendin is a ...
Oeh ik ben benieuwd, ga je het later weten? Wanneer is je volgende afspraak bij de verloskundige?

3 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Oeh ik ben benieuwd, ga je het later weten? Wanneer is je volgende afspraak ...
Ja is goed! Heb wel wat harde buiken nu dus wie weet. Vrijdag doen ze opnieuw een poging tot strippen.

3 maanden geleden

Afgelopen maandag zat alles nog dicht bij me, vandaag poging 2 gehad en ik had bijna 2cm ontsluiting strippen is gelukt en heel benieuwd of het nu iets gaat doen. Ben vandaag 40.6.

3 maanden geleden

Dinsdag was ik precies 40 weken, had 1 cm ontsluiting en hebben ze gestript. Ben al 2 weken aan het rommelen maar zet niet door en strippen heeft ook nog niet geholpen. Vanmiddag 14:00 wordt ik weer gestript, ik ben benieuwd.. ik vond het strippen wel heel pijnlijk. Maar na mijn eerste bevalling 4 jaar geleden vind ik beneden alles pijn doen. 🍀🤞

3 maanden geleden

Reactie op Loosha94

Oeh ik ben benieuwd, ga je het later weten? Wanneer is je volgende afspraak ...
Acupunctuur heeft geholpen want had vandaag genoeg ontsluiting om gestript te kunnen worden! Maar ze gaan sowieso na het weekend inleiden als het niet werkt.

3 maanden geleden

Reactie op layla223

Acupunctuur heeft geholpen want had vandaag genoeg ontsluiting om gestript ...
Hoop voor je dat je dit weekend bevalt :)