65 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben bevallen op 17 juni :) van ons wondertje Ayla Maé👩‍🍼💞

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hoop voor je dat je dit weekend bevalt :)
Ik hoop het ook. Zou mooi zijn!

3 maanden geleden

Vanochtend gestript met 39.2 en 2 cm ontsluiting. Meteen krampen (als flinke menstruatiepijn), vooral tijdens het lopen. Ben zo benieuwd of dit doorzet of dat ik morgen wakker word met niks..🙈 iemand ervaring?

3 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Vanochtend gestript met 39.2 en 2 cm ontsluiting. Meteen krampen (als flink ...
Yess dit heb ik ook gehad ik ben volgende dag bevallen 🤗

3 maanden geleden

Ik ben gister gestript met 39+0, vanmorgen slijmprop verloren en sindsdien onregelmatige krampen die qua intensiteit sterker worden. Duren alleen nog niet lang genoeg om het weeën te noemen. Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op zwangerkindje3

Ik ben gister gestript met 39+0, vanmorgen slijmprop verloren en sindsdien ...
Heel erg laat je het weten?!

3 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Vanochtend gestript met 39.2 en 2 cm ontsluiting. Meteen krampen (als flink ...
Gestript met 2cm op 39/6 en ondertussen nu 40/2.. helaas niet doorgezet. Nog steeds veel slijmverlies. Morgen poging 2

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Heel erg laat je het weten?!
Zeker!

3 maanden geleden

Reactie op Tasha den Hartog

Gestript met 2cm op 39/6 en ondertussen nu 40/2.. helaas niet doorgezet. No ...
Ah ja bij mij werd ik pas gestript met 40+4

3 maanden geleden

Gestript met 2cm op 39/6 en ondertussen nu 40/2.. helaas niet doorgezet. No ...
Hé balen! Wel kramp (gehad)?

3 maanden geleden

Waarom worden jullie eigenlijk zo ‘vroeg’ gestript? Mijn vk is er enorm terughoudend in om voor de 41 weken te strippen omdat het voor dat termijn vaak meer gerommel dan resultaat oplevert. Ik word uiterlijk 40+5 ingeleid en vroeg of ze me 40+0 wilden strippen maar daar zagen ze al tegenop. Nu staat een stripafspraak voor 40+2 in het zkh. Ben benieuwd, maar dat is volgende week woensdag pas dus misschien komt ze al eerder

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

Waarom worden jullie eigenlijk zo ‘vroeg’ gestript? Mijn vk is er enorm ter ...
Bij mij vanwege een medisch verleden (loop dan ook in t zkh). Strippen kan en werkt alleen bij enige ontsluiting dus hiermee ook meteen de natuur die blokkeert als je lichaam er niet aan toe is.

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

Ik vind 40+4 niet zo vroeg :)

3 maanden geleden

Reactie op JChristine

En ze strippen alleen als je al ontsluiting hebt natuurlijk

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

En ze strippen alleen als je al ontsluiting hebt natuurlijk
Ja dat wilden ze de vorige keer niet eens kijken. Toen probeerden ze op 41 of 41+1 pas te strippen en kon dat niet vanwege geen ontsluiting. Nou ja, ik wacht gewoon nog een paar dagen af

3 maanden geleden

Reactie op Wielrenster

Hé balen! Wel kramp (gehad)?
Jaa en veel slijmverlies. Maar nu 40/3 ondertussen. Straks komt mijn vk weer langs op te strippen. Had van de week al 2cm ontsluiting en ben benieuwd of dit nu meer is

3 maanden geleden

Tijdens mijn bevalling heb ik 13 uur over 2 cm ontsluiting gedaan, verloskundige heeft me toen gestript. Pijnlijk, maar toen ineens ging het super hard! Daardoor kwamen de weeën goed en ben ik 3 uur later bevallen. Was dus erg effectief, maar de bevalling was wel al van start gegaan

3 maanden geleden

Vanmorgen weer gestript en het voelde heel gusting aan. 50/50 dat het wat doet zei ze. Spannend! Als het niet doorzet dinsdag nogmaals strippen en anders richting een inleiding omdat mijn lichaam op is. Hopelijk meld die kleine zich snel

3 maanden geleden

Vanmorgen weer gestript en het voelde heel gusting aan. 50/50 dat het wat d ...
Hier hetzelfde. Tweede poging net en verloskundige was ook positief. Duimen voor ons dan maar 🤞

3 maanden geleden

Reactie op kich

Hier hetzelfde. Tweede poging net en verloskundige was ook positief. Duimen ...
Ik duim mee! Hoever ben je nu?