Ik ben vandaag om 11:45 gestript en dit was alleen een beetje gevoelig je moet echt ontspannen zijn en letten op je ademhaling dan komt het goed , ik had menstruatie achtige krampen tot ong 16:00 om 16:14 ben ik de slijmprop verloren , en ging ik even wandelen ik was rond 18:00 even in slaap gevallen tot 20:00 en toen begon het heel erg te rommelen en ging ik even op de skippybal bal zitten beetje bewegen kruik en paracetamol genomen , uit eindelijk om 21:45 plonsje water met wat bloed wat vruchtwater is en om 22:45 weer een plonsje water met wat bloed , nu lekker wandelen zodat de weeën goed op gang komen 🥰
Vandaag precies 40 weken. Bloeddruk steeds aan de hoge kant en de oudere zusjes zijn voor de 40 weken geboren. Dus vandaar dat ze het toch ging proberen
Gister gestript en vanmorgen begonnen de weeën. Zit op een ruime 4cm, nog eventjes tot we de baby in onze armen kunnen sluiten.
Geen idee of de bevalling begonnen is door t strippen of gewoon omdat t kwam. Ben vandaag 40/4
Nou wilde jullie updaten haha vandaag met 40,1 gestript. 2cm ontsluiting. Gaat het voortzetten? Geen idee, hoewel ik nu lichte krampjes heb wat echt om de 45 is fzo lijkt wel😭 is mn tweede kindje, iemand die na strippen volgende dag is bevallen?
Nou wilde jullie updaten haha vandaag met 40,1 gestript. 2cm ontsluiting. G ...
Geen antwoord op je vraag. Maar ik heb wel een andere vraag☺️. Hoe heb jij het strippen ervaren? Ik word morgen gestript en kan niet slapen van de zenuwen
Geen antwoord op je vraag. Maar ik heb wel een andere vraag☺️. Hoe heb jij ...
Komt helemaal goedddd!! Het strippen zelf is echt een ulgh idee 🤮 het idee dat ze zo diep “masseren” is gewoon naar hahah maar je krijgt dan beetje krampjes wat erna ook weggaat. Als ik voor mezelf spreek dus komt echt goed, maak je geen zorgen
Ik ben zondagmiddag om 17:30 uur gestript, paar minuten later begonnen de weeen elke 2/3 minuten. Direct heeeel intens, uur later al onderweg naar het ziekenhuis met 4/5 cm & zondag op maandag nacht is om 00:47 uur onze prachtige dochter geboren. 💗🎀
Ben benieuwd. Morgen een poging doen bij 40+4. Verloskundige heeft goede hoop dat het effect gaat hebben omdat ons eerste kindje met 40+5 (spontaan) gekomen is.
Ik ben dinsdag gestript, geen effect, behalve van 2100-0200 weeen gehad. Net toen ik even wilde douche stopte het. Gister opnieuw gestript had toen wel 2 cm ontsluiting, daarna bloedverlies en heledag wel wat krampen gehad maar savonds en in de nacht niks meer.
Ben er wel een beetje klaar mee inmiddels..
Er was 1 cm ontsluiting dus ik ben vanmiddag om 13.30 gestript. Nu ruim 8 uur verder heb ik af en toe een lichte kramp gevoeld maar verder helaas niks. Ben benieuwd of er vannacht nog verandering komt. Had toch heel erg gehoopt dat er vandaag wat ging gebeuren🙈
Ik ben dinsdag gestript, geen effect, behalve van 2100-0200 weeen gehad. Ne ...
Morgen kan ik nog een keer heen om gestript te worden. Heb wel sinds donderdag licht bloedverlies en slijm (prop?) Maar verder weinig tot geen krampen. Wel regelmatig een harde buik maar verwacht niet dat die iets doen... ben benieuwd naar morgen. Ik hoop toch echt voor die warme dagen aan te bevallen...