62 Reacties
één maand geleden
Vorige week dinsdag rotavaccin gehaald, woensdag had ie wat meer dunne poep (moest net die dag naar kantoor even, kwam dat even toevallig uit haha), maar verder echt niets gemerkt!
één maand geleden
Mijn zoontje heeft hem nu ruim 2 weken terug gehad en heb alleen gemerkt dat ie iets meer scheetjes liet maar echt niks aan de hand! Ik geef borstvoeding en hij poepte al flink. Maar krampjes echt niet gehad! Dus eigenlijk hier niks aan de hand.
Hou ook in je hoofd dat veel mensen negatieve verhalen delen maar het rotavaccin wordt ook gegeven in de piek van de krampjes dus kan ook echt daaraan liggen!☺️
één maand geleden
Hier vrijdag gehad. 2 dagen wat dunnere ontlasting en voor de rest wat meer geslapen dan normaal. Verder tot nu toe weinig negatiefs
één maand geleden
Hier ook geen klachten gehad. Hij vond het best lekker. Daarna geen krampjes, normale ontlasting en een vrolijke baby.
één maand geleden
Vorige week heeft onze zoon de vaccinatie gehad. Ze geven het via druppels die lekker zoet zijn dus mijn zoon vond het ook erg lekker 🤣 hij heeft verder nergens last van gehad. Geen krampjes, extra poepluiers etc. Hij kreeg ook nog 2 andere vaccinaties. Dus 3 tegelijk. Zelfs daar heeft hij zo goed als geen last van gehad 😁
één maand geleden
Ook hier geen enkel probleem! Druppeltjes werden rustig gegeven, speentje erbij zodat ze goed alles opzoog. Ging helemaal prima. Ze heeft er geen last van gehad, normale luiers en geen verandering in slaappatroon.
één maand geleden
Mijn dochtertje was 2 dagen wat slaperiger en had wat diarree en verder heb ik aan haar niets gemerkt
één maand geleden
Reactie op Kimb071091
Mijn dochtertje was 2 dagen wat slaperiger en had wat diarree en verder heb ...
En die diarree was dan echt maximum 2 luiers wat dunnere ontlasting
één maand geleden
Hier ging het ook heel makkelijk, inderdaad toedienen en dan lekker op speentje sabbelen, was geen probleem. Hij leek iets meer last van z'n buikje te hebben en wat dunnere poep maar verder niets gemerkt. Hij heeft de dag erna juist super goed (zelfs wat meer) geslapen. En 3 dagen na vaccin zijn we zelfs naar mijn ouders geweest voor het eerst wat 1.5 uur heen en 1.5 uur terug rijden is, voor het eerst zo lang in de auto. Allemaal geen probleem!!