62 Reacties

één maand geleden

Vorige week dinsdag rotavaccin gehaald, woensdag had ie wat meer dunne poep (moest net die dag naar kantoor even, kwam dat even toevallig uit haha), maar verder echt niets gemerkt!

één maand geleden

Mijn zoontje heeft hem nu ruim 2 weken terug gehad en heb alleen gemerkt dat ie iets meer scheetjes liet maar echt niks aan de hand! Ik geef borstvoeding en hij poepte al flink. Maar krampjes echt niet gehad! Dus eigenlijk hier niks aan de hand. Hou ook in je hoofd dat veel mensen negatieve verhalen delen maar het rotavaccin wordt ook gegeven in de piek van de krampjes dus kan ook echt daaraan liggen!☺️

één maand geleden

Ik denk dat positieve verhalen altijd (kan over elk onderwerp gaan) minder te vinden zijn omdat die mensen minder snel geneigd zijn iets te schrijven.. hier ook vanmiddag het ROTA vaccin dus ik ben benieuwd!

één maand geleden

Hier vrijdag gehad. 2 dagen wat dunnere ontlasting en voor de rest wat meer geslapen dan normaal. Verder tot nu toe weinig negatiefs

één maand geleden

Hier ging het allemaal goed, hij vond het heerlijk, hij was al een paar dagen wat meer aan het spugen/melk teruggeven dus dat had niks met het vaccin te maken. En dat stopte juist de dag erna weer. Zijn nu een week verder en in die tijd nog steeds geen klachten verder

één maand geleden

Hier anderhalve week geleden gehad en heb niks anders aan haar gemerkt. Haar ontlasting was al een beetje dunner doordat ik ben overgestapt naar een ander merk. Maar is erna ook niet nog dunner geworden.

één maand geleden

Afgelopen donderdag heeft mijn dochtertje het vaccin gehad. Vrijdag wel veel poepluiers gehad, maar kan ook toeval zijn. Verder nergens last van, dezelfde tevreden baby. De vaccinatie zelf vond ze erg lekker.

één maand geleden

Hier donderdag het rotavaccin gehaald en alleen diezelfde avond had ze wat last van krampjes. Dagen erna verder helemaal niks gemerkt!

één maand geleden

Hier ook geen klachten gehad. Hij vond het best lekker. Daarna geen krampjes, normale ontlasting en een vrolijke baby.

één maand geleden

Vorige week heeft onze zoon de vaccinatie gehad. Ze geven het via druppels die lekker zoet zijn dus mijn zoon vond het ook erg lekker 🤣 hij heeft verder nergens last van gehad. Geen krampjes, extra poepluiers etc. Hij kreeg ook nog 2 andere vaccinaties. Dus 3 tegelijk. Zelfs daar heeft hij zo goed als geen last van gehad 😁

één maand geleden

Ze heeft m 3 weken geleden gehad en heb ook weinig verschil gemerkt. Ze sabbelde het vrolijk op. Misschien 1 rommelige luier gehad maar ook daar weinig van gemerkt.

één maand geleden

Ook hier geen enkel probleem! Druppeltjes werden rustig gegeven, speentje erbij zodat ze goed alles opzoog. Ging helemaal prima. Ze heeft er geen last van gehad, normale luiers en geen verandering in slaappatroon.

één maand geleden

Hier ook geen gekke bijwerkingen gehad!

één maand geleden

Mijn dochtertje was 2 dagen wat slaperiger en had wat diarree en verder heb ik aan haar niets gemerkt

één maand geleden

Reactie op Kimb071091

Mijn dochtertje was 2 dagen wat slaperiger en had wat diarree en verder heb ...
En die diarree was dan echt maximum 2 luiers wat dunnere ontlasting

één maand geleden

Hier nul reactie op het vaccin gehad! Ik was heel huiverig, hield m'n hart al vast, maar ik heb niks aan hem gemerkt 😊

één maand geleden

Overigens, als je na het vaccin poepluiers gaat verschonen, zorg dan dat je daarna extra goed je handen wast. Anders kan je zelf (ook) diarree e.d. krijgen..

één maand geleden

Hier vorige week gehad, helemaal niks van gemerkt! Bij 10% krijgen de bijwerkingen, die lees je vooral.

één maand geleden

Hier ging het ook heel makkelijk, inderdaad toedienen en dan lekker op speentje sabbelen, was geen probleem. Hij leek iets meer last van z'n buikje te hebben en wat dunnere poep maar verder niets gemerkt. Hij heeft de dag erna juist super goed (zelfs wat meer) geslapen. En 3 dagen na vaccin zijn we zelfs naar mijn ouders geweest voor het eerst wat 1.5 uur heen en 1.5 uur terug rijden is, voor het eerst zo lang in de auto. Allemaal geen probleem!!

één maand geleden

Hier dochtertje ook zeer weinig last gehad van bijwerkingen. Ze sliep iets meer, verder nergens last van. Wij hebben komende week de 2e.