Ik lees (helaas) veel negatieve verhalen over de bijwerkingen van het rotavaccin.
Ik heb over 2,5 week een afspraak staan voor het rotavaccin, maar ik twijfel al vanaf het begin!
Daarom ben ik opzoek naar positieve verhalen over de bijwerkingen van het rotavaccin, want die moeten er ook zijn toch?
A.u.b. echt alleen positieve verhalen. Topics met negatieve verhalen zijn er al genoeg. ☺️🥲!
Bedankt!
Onze dochter heeft het vrijdag gehad. Zelfde dag een keer flink gepoept (was ook nodig dus een pluspunt hier)
Dit weekend heeft ze veel gespuugd, lijkt nu al een stuk minder.
Ze is wel gewoon super vrolijk en lacht, zelfs ook als ze aan het spugen is, dus niet het idee dat ze er last van heeft (gehad)
Hier heeft onze zoon wat last gehad van meer spugen (normaal zelden en nu 3 dagen 1x per dag) maar was ondanks dat gewoon vrolijk en energiek. Verder ook geen klachten. Ben blij dat hij hem toch heeft gehad zodat hij beter beschermd is!
Hier ook niks aan de hand, wellicht na 5 dagen een beetje last van krampjes maar dit mag eigenlijk geen naam hebben. En kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn 😊
Hier heeft onze zoon wat last gehad van meer spugen (normaal zelden en nu 3 ...
Weet natuurlijk ook niet zeker of het spugen van de vaccinatie was of misschien gewoon toeval. Heb de dagen na het vaccin ook gewoon dingen gedaan zoals visites!
Hoi! Ik deelde je mening en ik twijfelde ook enorm.
Ons zoontje heeft hem vorige week gehad en heeft enkel wat diarree en krampjes gehad. Ze zitten immers ook in de krampjesfase nu.
Ik weet niet of je dit schaart onder negatief. Het is ons in ieder geval meegevallen.
Bij onze kleine ook weinig gemerkt. Iets meer krampjes en wat meer behoefte aan knuffels, maar dat was het wel. Ze vond het vaccin heel lekker, lekker van gesmuld ☺️
Onze dochter heeft het rota vaccin gehad, is een drankje en ze merkte er niks van toen ze het kreeg (hebben dit langs haar speentje gedaan)
Het enige wat ik heb gemerkt is dat onze dochter de dag van de vaccinatie en de dag erna wat meer heeft geslapen, maar of dit toeval is geweest geen idee.
Ze heeft de week erna wel wat krampen gehad maar niks meer als de week voor de vaccinatie. Voor de rest niks aan haar gemerkt. Denk dat het heel erg per kindje verschilt.
Ik heb wel veel ‘gefietst’ met de beentjes in de week na de vaccinatie zodat de darmen goed in beweging bleven en de eventuele lucht in de darmen er goed uit kon.
Hier was ik ook huiverig voor het rota vaccin, tot de laatste dag getwijfeld en tog gedaan. Niks van gemerkt achteraf en het vaccin zelf vond ze lekker! Geen spijt van.
Afgelopen donderdag het vaccin gehad.
Savonds lekker op de bank geknuffeld met mama Beetje hangerig
En de dag erna goede poepluiers
Verder viel het reuze mee. Het vaccin vond ze hier lekkerder als de druppels Vitamines K&D