62 Reacties

één maand geleden

Paar weken terug gehad geen bijwerkingen

één maand geleden

Dame van het cb was super lief. Kleine man was naar haar aan het lachen en ze nam de tijd om het drankje toe te dienen. Thuis 2 diarree luiers, daarom 1x extra laten drinken. Verder een super blij ventje zoals altijd.

één maand geleden

Hier een week geleden het vaccin gehad. Hij vond de drupjes wel vreselijk, maar verder geen klachten tot nu toe. 1 keer wat zure ontlasting gehad maar verder lijkt ie gelukkig weinig last te hebben, kan tot 14 dagen na het vaccin klachten krijgen zei de arts.

één maand geleden

Hier heeft de kleine hem ene week geleden gehad en wij hebben alleen wat meer scheetjes gemerkt. Hier lijkt hij geen extra last van te hebben dus bij ons is het goed gegaan😊

één maand geleden

Hier ook 1x dunne poep, een dagje niet zo lekker, viel allemaal reuze mee. Van het rotavirus kunnen ze een stuk zieker worden dan de vaccinatie dus het is vervelend, maar heb het er wel voor over.

één maand geleden

2 weken geleden gehad. Misschien wat dunnere ontlasting en wat meer scheetjes maar verder geen last hoor

één maand geleden

Hier ook niks gemerkt!

één maand geleden

Hier niks gemerkt. Ik was er ook bang voor vanwege de negatieve verhalen maar viel alles mee dus!

één maand geleden

Niks van gemerkt! 😊

één maand geleden

Hier alleen de 24 uur na het vaccin veel meer kramp gehad dan normaal. Daarna geen last meer gehad

één maand geleden

Hier helemaal niets gemerkt!!

één maand geleden

2 keer niks van gemerkt :)

één maand geleden

Toevallig hier vandaag een topic over gemaakt omdat ik zoveel negatieve ervaringen las en ook veel ouders hierdoor zag gaan twijfelen. Wij hebben ook alleen maar positieve ervaring gehad 🙂 https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2024/positief-rota-vaccinatie-verhaal-BLrER9r

één maand geleden

Vaccin toedienen was echt heel.makkelijk, ging erin als koek 🤪 Wel iets gespuugd/gepoept,geen idee of het daardoor kwam. Baby zelf was even vrolijk, of zelfs vrolijker dan normaal dus lijkt er geen last van te hebben

één maand geleden

Hier echt 0 bijwerking na eerste keet druppels. Had er allerlei dingen voor verschoven.. maar echt niets

één maand geleden

Vorige week maandag het rotavaccin gehad. Ik heb helemaal niks aan haar gemerkt. Ik heb ook heel erg getwijfeld door alle verhalen maar ik ben blij dat we het toch gedaan hebben.

één maand geleden

Onze kleine heeft 2 dagen wat diarree gehad en best veel gespuugd. Hij had hier zelf geen last van. Ik heb alleen een extra wasje moeten draaien.

één maand geleden

Gisteren ochtend de druppels gehad. Hij vind het erg lekker. Tot nu toe nergens last van. Heb zelf erg getwijfeld om hem te nemen, maar uiteindelijk toch gedaan. Dacht straks krijgt hij het wel en word er heel ziek van en dan sla ik mezelf voor m'n kop dat we het vaccin niet hebben gegeven

één maand geleden

Vaccinatie en posetief.. lees als eerst wat in de vaccinaties zitten . (Boek: vaccinaties doorgeprikt ) https://youtu.be/a5oVnDzxeJA?si=C35CMbvCugqqG3Yh

één maand geleden

3 dagen geleden vaccin gehad en niks van gemerkt