22 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op WeS187
Je verliest het vocht wat je vasthield tijdens de zwangerschap 😉
Ik heb de ...
Ja daar had ik me wel op voorbereid maar dat ben ik al wel kwijt volgens mij! Ik ben inmiddels bijna vier weken geleden bevallen… Ik hoop dat het snel stopt. Of dat de zomer snel voorbij is 🥲
3 maanden geleden
Oh dacht al de enigste te zijn !
4 weken geleden bevallen maar zweet zó enorm veel.
Zo erg dat mijn man vanmiddag , nadat ik een wandeling samen met mijn schoonmoeder en kinderen, zei waarom ga je niet ff lekker douchen nu mijn moeder hier is .. 😩😩😂
Ik snapte de hint haha !
Het is echt vreselijk.
Ik douche me echt gewoon 3 x per dag
2 maanden geleden
Ik zweet ook zooooveel meer dan normaal. En dan voornamelijk wanneer ik met onze kleine man bezig ben. Dat gepruts met die kleine kleertjes aandoen, verschonen, afdrogen na badje etc etc . Het zweet breekt me dan echt uit 🤣. Zal wel een biologische reden voor zijn.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Ooooo man, met straaaaaaltjes over m’n lijf. Walgelijk.
Tip: deodorant van ...
Deze deo gebruik ik ook al super lang maar moet zeggen dat sinds de bevalling ik toch wel regelmatig stink 😭
En het geurtje aan sich ruik ik niet echt ( had een paar weken geleden eens een andere geur gekozen )
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Nou, het is bij mij ook minder fris dan anders maar ik stink niet mega naar ...
Nee hier ook niet! Ik las ook dat het nu voornamelijk vocht is en dus niet echt stinkzweet. Als het geen 35 graden was geweest, hadden we waarschijnlijk ook gezweet 🥲
Helaas komt het hormonale stinkzweet wel ook nog, vorige keer had ik dat eond 4 a 5 mnd postpartum, zooooo leek wel een puberjongen...🤭
2 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Nee hier ook niet! Ik las ook dat het nu voornamelijk vocht is en dus niet ...
Ik hield tijdens mijn zwangerschap maar een beetje vocht vast dus zweet niet extreem veel, maar sinds week 1 (nu 3+4) wel echt direct hormoon zweet. Wat smerig zeg, inderdaad die intense geur van de puberteit die in al je kleren blijft hangen. Douche iedere dag, Deo op, maar rond de middag ruik ik mezelf al echt weer :( hopen dat ik dit snel kwijt ben en dit niet maanden aan blijft houden....
2 maanden geleden
Reactie op barbzz
Ik hield tijdens mijn zwangerschap maar een beetje vocht vast dus zweet nie ...
Ik heb ook nauwelijks vocht vast gehouden, maar blijkbaar toch genoeg om t uit te zweten🫠
Bekijk t maar zo; hoe eerder je nu begint met dat hormoonzweet, hoe sneller je er vanaf bent 😂 tenminste, dat hoop ik voor je hahahaha. Voordat je verlof voorbij is ruik je weer normaal🤪
2 maanden geleden
Heel herkenbaar. Begint nu langzamerhand weer minder te worden gelukkig! Kleine is 6 weken