85 Reacties

4 maanden geleden

Peribottle! Saver for down there haha

4 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Peribottle! Saver for down there haha
Ja die moet ik dus nog even bestellen maar dacht zal eerst even horen wat anderen nog meer hebben gekocht, dan kan het wellicht in 1 koop. Zo had mijn vriendin echt een hekel aan de appelstroop in de vriezer om downunder te koelen en zweerde bij verkoelend maandverband. Ben benieuwd of meer mensen deze ervaring hebben!

4 maanden geleden

Ik heb een peri bottle besteld en dat verkoelend maandverband. Heb getwijfeld of ik de postpartum box moest aanschaffen maar nog niet gedaan.

4 maanden geleden

Reactie op claudiamaximee

Ik heb een peri bottle besteld en dat verkoelend maandverband. Heb getwijfe ...
Oja, we zitten op dezelfde golflengte wat dat betreft dus 😜 Ik ben ook zo’n twijfelaar dan maar opeens moet het bevallen bijna gebeuren!

4 maanden geleden

Kraamverband in de vriezer leggen! En idd peri bottle

4 maanden geleden

Als je borstvoeding geeft wasbare zoogcompressen met bamboe. Zoveel zachter en fijner dan die wegwerp. En veel zwarte trainingsbroeken/onderbroeken!

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Als je borstvoeding geeft wasbare zoogcompressen met bamboe. Zoveel zachter ...
Oja! Dat van die zoogkompressen hebben ik eerder gelezen! En het zwart vooral ivm doorlekken, denk ik?

4 maanden geleden

Purelan tepelcreme voor de dames die borstvoeding willen geven. Kreeg vorige keer de tip vanuit het ziekenhuis om na elke voeding heel licht te smeren. Dit voorkomt kloven 👍 Vanuit de kraamhulp de tip tegen stuwing, gekneusde koolbladen uit de vriezer voor in je bh. Kraamverband nat maken en in de vriezer leggen voor down under. 👍 Succes allemaal!

4 maanden geleden

Heeft iemand ervaring met silverettes en zijn die een aanrader voor als je borstvoeding geeft?

4 maanden geleden

Kokosolie, werkt geweldig als tepelcreme, luierzalf (ontstekingsremmend nooit rode billen en je haalt het meconium ook makkelijker weg)

4 maanden geleden

Oja Arnica druppels tegen de zwelling en veel soep en sapjes drinken voor snel aansterken.

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oja! Dat van die zoogkompressen hebben ik eerder gelezen! En het zwart vo ...
Ja ik had bij mijn eerste bevalling alleen grijze trainingsbroeken en voelde me daar echt niet comfi in. Uiteindelijk hele week in zwarte trainingsbroek van mn vriend gelopen. Die insta dames die in de kraamweek in het beige gaan…. ik kan er niet bij 😂

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Oja, we zitten op dezelfde golflengte wat dat betreft dus 😜 Ik ben ook zo’ ...
Hahaha ja ik heb de koelpad ook maar in de vriezer gegooid net… dacht is wel handig. Heb verder ook thee voor melk aanmaak besteld en las dat je nu alvast ontlasting verzachters kan nemen voor de ‘fijne’ periode na de bevalling 🤭

4 maanden geleden

Ik had bij mn eerste de halve vriezer vol met maandverband met aloe vera en which hazel ofzo.. ooit in een vlog gezien 😂 Nooit gebruikt ik was helemaal niet gezwollen haha. Nu gebruik ik die vriezerruimte voor maaltijden. Als het dit keer wel gezwollen is ga ik wel op een zak zoete aardappel soep zitten. Is die ook gelijk ontdooid 😂😂😂

4 maanden geleden

Ik heb gewoon een drinkfles gebruikt ipv een peri bottle! Maar dat zou ik zeker aanraden haha Verder kraamverband nat maken en in de vriezer om down under te koelen. Maar ik heb die ook gebruikt voor stuwing. Dit was bij dag 4 best pijnlijk! En idd wasbare zoogkompressen. Ik geef geen borstvoeding, lek wel heel erg dus die zijn echt onmisbaar hier!

4 maanden geleden

Peri bottle

4 maanden geleden

Oja en gewoon appelstroop in zakjes in de vriezer voor de stuwing!

4 maanden geleden

Reactie op saartje2024

Ik had bij mn eerste de halve vriezer vol met maandverband met aloe vera en ...
Ik ga stuk😂 lekker makkelijk wel!!

4 maanden geleden

Ik denk dat het ook heel persoonlijk is. Ik had geen van alle en had hechtingen beneden, maar heb geen Peri Bottle of iets verkoelende beneden nodig gehad. Had er eigenlijk geen pijn bij. Had mijn vriezer ook vol liggen met verkoelende maandverband, maar nooit nodig gehad😂

4 maanden geleden

Haaka kolf Ben & Jerry's