85 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op lollinga
Ja, ik gebruik ze (ook preventief) en de kraamzorg was verbaasd dat ik geen ...
Thanks!! Welke heb jij precies? 😊
4 maanden geleden
Als je borstvoeding geeft: het nummer van een lactatiekundige IBCLC. Altijd fijn om gelijk een goede start te hebben.
Verder een grote waterfles (DORST 😅). Makkelijke gezonde/gezondish snacks voor s nachts, naked repen oid (TREK 🤤).
Een warme kruik of pittenzak voor jezelf (lang leve de naweeën).
4 maanden geleden
Reactie op WeS187
Mijn nichtje kwam Beef Tataki van m'n favoriete restaurant brengen. 🤤
Abso ...
Ik kan echt niet wachten om dit te eten nu 40+2 omg 🥰
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Als je borstvoeding geeft: het nummer van een lactatiekundige IBCLC. Altijd ...
Hahaha makkelijke gezonde snacks.. mijn vriend maakte bij mn eerste tijdens iedere nachtvoeding twee pistoletjes paling voor me 😂😅
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Hahaha makkelijke gezonde snacks.. mijn vriend maakte bij mn eerste tijdens ...
Hahahaha wel mega lekker, wat een geweldige vriend heb jij!
4 maanden geleden
Reactie op Charis91
Ik heb mijn onderbroek aangehouden en toen erop gelegd. Dan word je doek oo ...
Hoe bedoel je daarop gelegd? Als in gelijk vanuit de vriezer in je onderbroek leggen? Dat is toch ijskoud? Of misschien snap ik je verkeerd haha
4 maanden geleden
Reactie op ~kinderwens2~
Gewoon bloot op een matje liggen en dat er tegen aan houden. Zou gewoon voo ...
Slim! Volgens mij heb ik dit idd zo gedaan bij mn eerste met een matje eronder. Kon het ook goed luchten. Was het alweer vergeten haha is alweer 2,5 jaar geleden.. thanks voor de tip
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Hoe bedoel je daarop gelegd? Als in gelijk vanuit de vriezer in je onderbro ...
Nee heb het niet in me onderbroek gelegd maar gewoon erop 🤭 Het diepvries zakje in een hydrofiele washandje en dan erop leggen. Anders is het misschien wel erg koud idd 🤣 maar miss wel verkoelend haha
4 maanden geleden
Die puppy zindelijkheidsmatjes van de action zijn top tegen bloeden en lekken in bed (bij kolven als je borsten op ontploffen staan 😆)
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Hoe lang hebben jullie down under moeten koelen?
Denk ook maar net wat je prettig vindt. Heb bij alle 3 mijn bevallingen nog nooit gekoeld.
4 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Oh dat is helemaal weinig 😂
Jeukt/trekt je wond dan ofzo? Lijkt me echt v ...
Ja, eerste dagen trok me hechting best wel. Na paar dagen begint het inderdaad te jeuken, alleen maar fijn want dan geneest het goed haha maar wel vervelend 🤣. Mijn wond staat ook een beetje open ( schijnt verder normaal te zijn ) maar dat geeft indersaad nu de meeste last 😑