85 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Kellaaa

Mij lijkt een luier ook niks hoor maar vaak kan je deze wel aan de zijkante ...
Haha ik slaap nog half denk ik, je moet natuurlijk ook weer een nieuwe aan dan 😂😂

4 maanden geleden

Reactie op Femfem96

Tip: Mijn kleine is inmiddels twee weken en ik draag nu gewoon menstruatie ...
Ik had daar al voor gekeken, want ik heb al 4 a 5 menstruatie onderbroeken, maar ik pas mn huidige maat nu niet. En die broekjes zijn zwart. Dus kan dan naar mijn idee niet goed checken qua bloed of andere vloeistoffen? Vind t sws stom dat ze zwart zijn mja

4 maanden geleden

Peri bottle, zelfs na keizersnede fijn gewoon voor een frisser gevoel down under met al t vloeien. Ik had een paar extra netbroekjes, vond dat veel chiller dan direct normaal ondergoed zeker met de ks wond en je kan ze wassen! Gewoon ff onder de kraan met zeep en heet water is goed zat. En daarna Mady onderbroeken van de Zeeman 2 maten groter dan normaal 😅 Als je eenmaal uit t kraamverband bent vind ik t always cotton maandverband fijn, dat plakt niet zo! Rugsteun en douchekruk van de thuiszorg zijn life savers. Zoogkompressen en evt lekschalen of een haaka, bij stuwing lekte ik af en toe 20ml per borst bij een voeding, zonde om weg te gooien 😅 ik heb niet hoeven koelen omdat we toch al een kolf van het zkh hadden staan (bv kwam niet meteen op gang), dus kon gewoon een paar minuutjes het ergste eraf kolven. Snacks die je met 1 hand kan eten, en al je kraamvisite vragen om avondeten en/of gesneden fruit mee te nemen! Omg ik heb zoveel fruit op de eerste 2 weken, mega lekker en goed om issues met je darmen te voorkomen.

4 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik had daar al voor gekeken, want ik heb al 4 a 5 menstruatie onderbroeken, ...
Jaa mijn maat zat ook strak, dus heb een paar goedkope via Bol besteld. Er zijn er ook met witte van Elskbar dacht ik, maar die zijn weer duur. Ik merkte zelf gewoon dat ik nog maar heel weinig vloeide en zeker in de nacht vind ik die onderbroeken wel chiller. En laatst voelde ik dat ik dus idd weer even heftiger ging vloeien (liep die dag langer met de hond wss) en heb ik even weer maandverband gebruikt en gecheckt op de wc.