14 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap gebruik gemaakt van sterkher. Was hier erg tevreden over en nu ook weer mee begonnen! Goede oefeningen om weer een beetje in contact te komen met je spieren na (in mijn geval) 9 maanden niks gedaan te hebben 😅.. wil je nog iets specifieks hierover weten?

2 maanden geleden

Reactie op Donders93

Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap gebruik gemaakt van sterkher. Was ...
Goed om te weten! Ik overweeg ook het aan te schaffen. Is het ook geschikt als je tijdens je zwangerschap (tot aan de dag van de bevalling) altijd gesport hebt?

2 maanden geleden

Ik kreeg vandaag o.a. sterkher aangeraden van mijn fysiotherapeut, maar moet dus nog beginnen 😬

2 maanden geleden

Reactie op Donders93

Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap gebruik gemaakt van sterkher. Was ...
Is dit een app? En wat moet je ervoor betalen?

2 maanden geleden

Ik heb het postpartum programma van Fitzwangeronline aangeschaft en tot nu toe (halverwege) super tevreden!

2 maanden geleden

Ja ik heb ervaring met SterkHer (Postnataal fit + SterkHer zwanger programma's). Voelt heel veilig om op die manier weer fit te worden, want er zit mega veel kennis achter! Zeker nu met haar app werkt het nog prettiger. Het is op ieder niveau toe te passen.

2 maanden geleden

Reactie op Foodie11

Ja ik heb ervaring met SterkHer (Postnataal fit + SterkHer zwanger programm ...
Fijn om te weten Dankje!

2 maanden geleden

Reactie op Vitje

Ik heb het postpartum programma van Fitzwangeronline aangeschaft en tot nu ...
Deze doe ik ook., en ben ook tevreden. Alles heel rustig aan en no pressure. Ik dacht ook iets betaalbaarder dan Sterkher, maar vind de prijzen sws meevallen als je het vergelijkt met prijzen vd bekkenbodemfysio 😂

2 maanden geleden

Ik heb ook het postpartum programma van Fit Zwanger Online aangeschaft, werd ook aangeraden door mijn bekkenfysio. Zin in om weer wat sterker te worden!

2 maanden geleden

Oh super jullie reacties, dank jullie wel! Werkt Fit zwanger online ook met een app? En hebben jullie een abonnement of aan pakket genomen? Dat bieden ze namelijk ook beiden aan.. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Sherry1

Oh super jullie reacties, dank jullie wel! Werkt Fit zwanger online ook me ...
Geloof dat ze ook een app hebben, maar gebruik die zelf niet. Ik heb geen abonnement genomen, maar het postpartum programma (t/m 12 weken).

2 maanden geleden

Reactie op Anne692

Goed om te weten! Ik overweeg ook het aan te schaffen. Is het ook geschikt ...
Oeh dat durf ik niet te zeggen, dan zijn sommige oefeningen misschien wel erg easy voor je! Maar de core training en opnieuw leren ademen via de buik is sowieso goed

2 maanden geleden

Reactie op Charis91

Is dit een app? En wat moet je ervoor betalen?
Het is drie jaar geleden dat ik het gekocht heb.. durf geen prijs te noemen. Nu hebben ze wel met app

2 maanden geleden

Reactie op Sherry1

Oh super jullie reacties, dank jullie wel! Werkt Fit zwanger online ook me ...
Ik het postpartum pakket, van iets van 65€ volgens mij? Daarna mijn eigen krachttraining schema weer oppakken!