Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap gebruik gemaakt van sterkher. Was hier erg tevreden over en nu ook weer mee begonnen! Goede oefeningen om weer een beetje in contact te komen met je spieren na (in mijn geval) 9 maanden niks gedaan te hebben 😅.. wil je nog iets specifieks hierover weten?
Ik heb zelf bij mijn vorige zwangerschap gebruik gemaakt van sterkher. Was ...
Goed om te weten! Ik overweeg ook het aan te schaffen. Is het ook geschikt als je tijdens je zwangerschap (tot aan de dag van de bevalling) altijd gesport hebt?
Ja ik heb ervaring met SterkHer (Postnataal fit + SterkHer zwanger programma's).
Voelt heel veilig om op die manier weer fit te worden, want er zit mega veel kennis achter!
Zeker nu met haar app werkt het nog prettiger. Het is op ieder niveau toe te passen.
Ik heb het postpartum programma van Fitzwangeronline aangeschaft en tot nu ...
Deze doe ik ook., en ben ook tevreden. Alles heel rustig aan en no pressure. Ik dacht ook iets betaalbaarder dan Sterkher, maar vind de prijzen sws meevallen als je het vergelijkt met prijzen vd bekkenbodemfysio 😂
Ik heb ook het postpartum programma van Fit Zwanger Online aangeschaft, werd ook aangeraden door mijn bekkenfysio. Zin in om weer wat sterker te worden!
Oh super jullie reacties, dank jullie wel!
Werkt Fit zwanger online ook met een app? En hebben jullie een abonnement of aan pakket genomen? Dat bieden ze namelijk ook beiden aan.. 🙈
Goed om te weten! Ik overweeg ook het aan te schaffen. Is het ook geschikt ...
Oeh dat durf ik niet te zeggen, dan zijn sommige oefeningen misschien wel erg easy voor je! Maar de core training en opnieuw leren ademen via de buik is sowieso goed