22 Reacties

20 dagen geleden

Ik vind de hele reeks mooi maar 'De leeuw in de muis' is toch wel mijn favoriet. Een prentenboek op rijm met een mooie boodschap.

20 dagen geleden

De gruffalo, mooiste vis van de zee, rupsje nooitgenoeg, over een kleine mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft

20 dagen geleden

Reactie op MvN22

Ik vind de hele reeks mooi maar 'De leeuw in de muis' is toch wel mijn favo ...
Deze reeks ja. Ik vind de eekhoorntjes heel leuk daarvan. Daarnaast: Moppereend, ook Over een kleine mol.., en Wat het lieveheersbeest wist

19 dagen geleden

Reactie op MvN22

Ik vind de hele reeks mooi maar 'De leeuw in de muis' is toch wel mijn favo ...
Eens!! En verder ook leuk: sst! de tijger slaapt, rupsje nooit genoeg, wij gaan op berenjacht of boekjes van Dikkie Dik

19 dagen geleden

Alle boeken van Boer Boris zijn trouwens ook een aanrader! Ook op rijm en ook nog een optie om de muis en vogel te zoeken op elke bladzijde, voor als de kinderen iets groter zijn.

19 dagen geleden

De ridder zonder billen is ook erg leuk!

19 dagen geleden

Op je teentjes tijgertje, de gruffalo en het junglebook

19 dagen geleden

De boeken van Charlotte dematons vind ik prachtig, je kunt er zelf hele verhalen bij verzinnen. Met tekst is de Leeuw in de muis ook mijn favoriete boek. En als je al een wat ouder kindje hebt is het boek zonder tekeningen een aanrader.

19 dagen geleden

Kleine beer is echt fantastisch. Bijvoorbeeld welterusten kleine beer. Je hebt een paar verschillende.

19 dagen geleden

De Leeuw in de Muis, Gewoon zoals je bent, Dikkie Dik voor elke dag een verhaaltje en inderdaad de Ridder zonder billen. Die laatste vinden we zelf vooral geniaal haha!

19 dagen geleden

we hebben er een geitje bij, zo’n leuk boek. Ook een zoekboek omdat op elke bladzijde een slak staat

18 dagen geleden

Voor wat ouder; wie zit er op de wc en wat rijmt er op stoep van Harmen van Straaten

18 dagen geleden

Mijn zoontje kiest deze boekjes het vaakst: Joris en de Draak, De Gele Ballon, 10 kleine rubbereendjes, Dikkie Dik, De pinguin die niet van kou hield, De drie biggetjes, De rommelige reus, Kinderencyclopedie

18 dagen geleden

‘Zelf doen zegt kleine ezel’ en ‘Waar is de taart’ zijn hier favoriet bij onze peuter :)

18 dagen geleden

Het grote voorleesboek van Muis! Die vind ik zo lekker voor lezen: grote duidelijke vrolijke plaatjes en weinig tekst 🐭

18 dagen geleden

De boeken over Opa Jan! Hilarische verhalen, vol met grappige plaatjes!

18 dagen geleden

Beer zoekt een beste vriend, vind ik ook nog een leuke die nog niet is genoemd.

18 dagen geleden

Reactie op Moeder190513

De ridder zonder billen is ook erg leuk!
Deze! En alles van Rachel Bright en Jim Field!

17 dagen geleden

- dokter kwak - dag dieren op de boerderij - Dikkie dik - sprookjesboek

17 dagen geleden

Ik ben idolaat van Frank en Bert (bestaan drie delen van, de eerste (roze) is mijn meest favoriete): heel mooie clou over vriendschap en hilarische tekeningen