39 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Raadde ze het echt af of konden ze het niet aanraden? Dat zijn natuurlijk t ...
Hij zei ' ik adviseer dit niet', omdat hij ook heeft gehoord dat het verkeerd kan gaan. Het is nergens wetenschappelijk bewezen en als jeugdarts(in mijn vak) kan ik dit niet aanraden
2 maanden geleden
2 jaar geleden met onze zoon geweest en nu ook weer met onze dochter. Kan niet anders doen dan het iedereen aan te raden om te doen. Beide kids hadden hun nekje vastzitten en daardoor een voorkeurshouding. Ook allebei reflux waarbij de osteopaat goed heeft kunnen helpen
2 maanden geleden
Reactie op Bmwz
Ik ga morgen bellen alleen is het niet preventief maar echt wel met een aan ...
Wij zijn 3 keer met ons zoontje geweest destijds en hebben voor onze dochter nu nog een 4e behandeling staan. Osteopaat verwacht dat dat de laatste keer is
2 maanden geleden
Reactie op Bluelady
Ik ga morgen met onze kleine (3 weken) preventief. Merk dat hij graag naar ...
Gisteren meteen gestart met de behandeling. Hij heeft daarna als een blok geslapen en draait nu uit zichzelf ook naar links met z’n hoofd. De chiropractor verwacht met een aantal behandelingen alles te kunnen verhelpen (bekken en hoofd).
2 maanden geleden
Hier vanmorgen ook geweest! Volgens haar had m’n zoontje aardig wat spanning in zijn nek, buik en middenrif. Dit heeft ze los gemaakt, en nu kijken of het wat doet!
Over twee weken nog een keertje terug om te kijken of zijn nekje nog steeds los zit.
2 maanden geleden
Bedankt voor al jullie reacties! Fijn alle positieve ervaringen. Voor volgende week afspraak gemaakt, ben benieuwd ☺️
2 maanden geleden
Reactie op katieperrie
Bedankt voor al jullie reacties! Fijn alle positieve ervaringen. Voor volge ...
Nou we zijn geweest! Alles helemaal goed met de kleine man, had wel een kleine blokkade in de dunne darm waardoor hij (inderdaad) soms wat moeite heeft met poepen (persen, kost zichtbaar moeite). Dat zou nu minder moeten zijn. Was heel rustig tijdens de afspraak en viel erna als een blok in slaap!
2 maanden geleden
Reactie op katieperrie
Nou we zijn geweest! Alles helemaal goed met de kleine man, had wel een kle ...
Wat fijn! Ik twijfel zelf ook, eigenlijk hebben we niet veel te klagen maar ik merk wel de laatste week meer onrust bij mijn baby (vandaag 4,5 week) in de avonduren.
2 maanden geleden
Vanmorgen geweest, onze dochter sliep overdag alleen maar in de draagzak en leek niet echt tevreden als ze overdag wakker was. Blijkt een blokkade in haar nekje te zitten (hierdoor voorkeurshouding). Osteopaat heeft het los gemaakt. Hierna nog ongeveer 2 behandelingen. We leggen haar net in de kinderwagen en ze valt meteen zonder hulp in slaap, kan toeval zijn natuurlijk maar ik heb er vertrouwen in dat dit verschil gaat maken!
2 maanden geleden
Reactie op Lente1997
Vanmorgen geweest, onze dochter sliep overdag alleen maar in de draagzak en ...
Bij mijn dochtertje is er ook gedoe in t nekje (onder andere) en daardoor voorkeurshouding maar ook moeite met goed drinken. Ze is ook vanmorgen behandeld en heeft sindsdien alleen nog maar geslapen, ik denk dat dit ook door de behandeling komt.
Hij zei ook dat ze vandaag meer huilerig/hangerig kon zijn.
Ik lig er zelf ook altijd af na een bezoekje aan de osteopaat, na de eerste keer voelde ik me zelfs echt ziekig.
Maaaaaar ik hoop natuurlijk dat het vanaf nu beter gaat bij jullie met slapen 😊
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
Bij mijn dochtertje is er ook gedoe in t nekje (onder andere) en daardoor v ...
Je hebt helemaal gelijk! Ze werd in de avond erg huilerig, heel logisch natuurlijk. Maar had er geen rekening mee gehouden 🙈 ze heeft nu ook reflux die weer erger lijkt te worden dus slapen is alsnog moeilijk. Wat krijgen die kleintjes toch wat te verduren he…
2 maanden geleden
Reactie op Lente1997
Je hebt helemaal gelijk! Ze werd in de avond erg huilerig, heel logisch nat ...
Ja hè!
Mijn dochter spuugt ook veel maar de osteopaat voelde ook blokkade rond haar maag en middenrif. De dag na het bezoek, heeft ze nagenoeg niet gespuugd en nu veel minder. Ben benieuwd of het na een aantal behandelingen nog beter wordt!